beantwoord

Aanpassen CombiVoordeel naar een andere aanbieding werkt niet.

• 21 mei 2014
  • 5 reacties
  • 3117 keer bekeken

Badge
Ik heb eerst met CombiVoordeel gekozen voor Gratis 2 x zoveel min/MB’s/sms en wil nu aanpassen naar het gratis Gratis HBO pakket.
Ik heb eerst de telefoon weer afgemeld en bericht gekregen dat dit uitgevoerd.
Daarna heb ik het formulier gebruikt voor de aanvraag van het Gratis HBO pakket.
Na bevestiging van deze aanmelding heb de telefoon ook weer aangemeld.

Nu krijg de bevestiging dat ik nu het Telfort CombiVoordeel: 2 keer zoveel min/MB/sms combivoordeel heb, terwijl ik mij aangemeld heb voor het Gratis HBO pakket. Ik heb dit twee keer uitgeprobeerd met hetzelfde resultaat.

Hoe kan dit gewijzigd worden zodat ik het Gratis HBO pakket krijg?
icon

Beste antwoord door Matthijs1986 21 mei 2014, 12:57

Met alle nummers dien je het CombiVoordeel uit te zetten, en daarna pas kan je de verdubbeling uit zetten. Voor de volledigheid zou ik je adviseren een dag later pas de HBO aan te zetten met het CombiVoordeel. Daarnaast dien je HBO aan te zetten via MijnTelfort.
Bekijk reactie

5 reacties

Badge +2
Met alle nummers dien je het CombiVoordeel uit te zetten, en daarna pas kan je de verdubbeling uit zetten. Voor de volledigheid zou ik je adviseren een dag later pas de HBO aan te zetten met het CombiVoordeel. Daarnaast dien je HBO aan te zetten via MijnTelfort.
Badge
Ik heb maar 1 nummer toegevoegd aan combivoordeel. HBO staat al een tijd aan in mijn telfort.
Je krijgt na het afmelden ook netjes een bericht dat je niet meer voldoet aan de eisen van combivoordeel.
Ik zal proberen langer te wachten na het afmelden van combivoordeel en daarna de wijziging pas door te voeren.
Als dit zo is dan zou ik dit ook melden in de voorwaarden, want staat er nu niet.

https://www.telfort.nl/Algemeen/Veelgestelde-vraag/Ik-wil-voor-een-ander-voordeel-kiezen-dan-waar-ik-nu-voor-ben-aangemeld.-Hoe-doe-ik-dat.htm
Badge +2
Volgens mij hoeft het in zijn algemeenheid niet, maar er kan altijd eens iets spelen in complexe computer systemen. Kan je laten weten of het gelukt is?
Badge
Het is nu wel gelukt, ik heb woensdag avond alles afgemeld.
Daarna weer een nieuwe aanvraag gedaan met de HBO optie en gisterochtend de telefoon weer aangemeld.
Vannacht kreeg ik de bevestiging dat ik aangemeld ben voor het HBO pakket.
Reputatie 3
@valkhyr,

Wat Matthijs1986 aangeeft klopt. Ik zal nog even een stappenplan voor je neerzetten.
1. Je meldt je af van Combivoordeel door “COMBIVOORDEEL UIT” te sms’en naar 1255.
2. Als het goed is ontvang je nu een sms, waarin de afmelding bevestigd wordt.
3. Een dag later ontvang je een e-mail met hierin een bevestiging dat het CombiVoordeel is beëindigd.
4. Hierna meld je je opnieuw aan voor CombiVoordeel via telfort.nl/combivoordeel en hierbij kies je het gewenste voordeel. In jouw geval dus het HBO pakket.
5. Via de mail ontvang je een bevestiging van de aanmelding. In deze mail staat een instructie om jezelf via sms ook aan te melden voor CombiVoordeel.
6. Je sms’t gratis de tekst “COMBIVOORDEEL AAN” naar 1255.
7. Per sms zul je direct een bevestiging ontvangen van de aanmelding.
8. Je hebt nu dus per e-mail en per sms een bevestiging van de aanmelding ontvangen.
9. Je kunt nu gebruikmaken van het voordeel.

Ik hoop dat het je hiermee lukt. Als dit niet het geval is, of je hebt het al geprobeerd en het is niet gelukt, wil ik graag de status van jouw aanvraag voor CombiVoordeel bekijken. In dat geval kun je mij via een privébericht jouw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer kenbaar maken.

Ingrid

Reageer