beantwoord

Aanmelding Telfort compleet

• 25 mei 2020
  • 3 reacties
  • 52 keer bekeken

Goedemiddag,

Op 20 april heb ik mij aangemeld voor Telfort Compleet. Ik heb sinds eind 2018 Telfort Thuis en al sinds jaar en dag een mobiel KPN abonnement. Tot op heden heb ik nog geen reactie op mijn aanmelding ontvangen. Aangezien de verbinding telefonisch (automatisch) wordt verbroken op het moment dat de vraag over Telfort Compleet gaat, stel ik mijn vraag maar hier. Hoe lang duurt het voordat de aanvraag wordt beoordeeld? Aangezien er in de bevestigingsmail staat dat dit een maand duurt..

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 3 juni 2020, 11:00

Hoi @Joeri1984, welkom hier. 

Je hebt een vraag over Telfort Compleet. Dit is als je KPN producten met KPN combineert. Het voordeel krijg je dan op jouw KPN product. Eigenlijk moet je hiervoor bij KPN zijn. Ik zal toch proberen jouw vraag te beantwoorden. 

20 april was misschien net wat aan de late kant dat je het voordeel in mei al zou krijgen. Echter zitten we nu al in juni. Nu zou de aanvraag beoordeeld moeten zijn. Zie je dat ook terug in Mijn KPN?

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @Joeri1984, welkom hier. 

Je hebt een vraag over Telfort Compleet. Dit is als je KPN producten met KPN combineert. Het voordeel krijg je dan op jouw KPN product. Eigenlijk moet je hiervoor bij KPN zijn. Ik zal toch proberen jouw vraag te beantwoorden. 

20 april was misschien net wat aan de late kant dat je het voordeel in mei al zou krijgen. Echter zitten we nu al in juni. Nu zou de aanvraag beoordeeld moeten zijn. Zie je dat ook terug in Mijn KPN?

Hallo Bart, het is inderdaad inmiddels  geregeld. Bedankt!

Reputatie 8
Badge +12

Helemaal top!

Reageer