beantwoord

Aanmelding Telfort Compleet

• 3 september 2019
  • 1 reactie
  • 204 keer bekeken

Goeiedag,

Enige tijd geleden heb ik een mail ontvangen over Telfort Compleet en de mogelijkheid van extra’s bij meerdere abonnementen van KPN en Telfort op één adres. Ik heb dit aangevraagd gezien mijn vrouw een KPN mobiel abonnement heeft en wij thuis internet en televisie van Telfort hebben. Volgens de regels genoeg om de extra’s te ontvangen.

De extra’s/voordeel op het abonnement van KPN zijn goedgekeurd en daar mogen wij van genieten. Alleen van de extra’s aan de Telfort kant hebben wij nog niets gezien. Het gaat dan om het Pluspakket.

Aan de voorwaarden kan het niet liggen (gezien het voordeel op het abonnement van KPN) dus is mijn vraag waarom dit niet toegepast wordt op ons Telfort abonnement.

Graag hoor ik van jullie,

Groet,
Sven
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 4 september 2019, 15:55

@SvenBBB Hoi Sven, leuk dat jullie nu Telfort Compleet zijn 🙂 Ik begrijp dat jouw vrouw al wel voordelen op haar mobiele abonnement krijgt, maar dat je je afvraagt hoe het zit met de voordelen voor het Telfort thuis pakket. Ik help je graag verder.

Jullie hebben een pakket met internet en televisie voor thuis bij Telfort en je vrouw haar mobiele abonnement bij KPN, toch? De voordelen die je dan krijgt door Telfort Compleet zijn 5 euro korting op het mobiele abonnement, en de internetbundel van het mobiele abonnement wordt gratis verdubbeld. Het gratis zenderpakket krijg je als je een abonnement met televisie hebt bij KPN. We hebben een handig topic over Telfort Compleet waar je er meer over kunt lezen. Laat het gerust weten als je vragen hebt of als ik iets voor je kan doen.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +9
@SvenBBB Hoi Sven, leuk dat jullie nu Telfort Compleet zijn 🙂 Ik begrijp dat jouw vrouw al wel voordelen op haar mobiele abonnement krijgt, maar dat je je afvraagt hoe het zit met de voordelen voor het Telfort thuis pakket. Ik help je graag verder.

Jullie hebben een pakket met internet en televisie voor thuis bij Telfort en je vrouw haar mobiele abonnement bij KPN, toch? De voordelen die je dan krijgt door Telfort Compleet zijn 5 euro korting op het mobiele abonnement, en de internetbundel van het mobiele abonnement wordt gratis verdubbeld. Het gratis zenderpakket krijg je als je een abonnement met televisie hebt bij KPN. We hebben een handig topic over Telfort Compleet waar je er meer over kunt lezen. Laat het gerust weten als je vragen hebt of als ik iets voor je kan doen.

Reageer