beantwoord

Aanmelden voor combivoordeel

• 7 januari 2016
  • 3 reacties
  • 2825 keer bekeken

Reputatie 1
Vandaag werd ik om ongeveer 13.45 uur gebeld door Telfort. Of ik van het ‘Combivoordeel’ gebruik wilde maken? Nee, dat wilde ik niet omdat ik tot op heden hele slechte ervaringen had met de klantenservice van Telfort. En ook een goede klantenservice hoort m.i. bij een product dat men verkoopt. Zeker richting klanten die al jarenlang klant zijn van Telfort. De telefoniste nog wat nadere info gegeven en ze vond mijn ervaringen inderdaad heel erg vervelend en ze zou beslist hetzelfde hebben gereageerd. Daarom bood zij mij aan mij door te verbinden met de klantenservice. Dit was de enige service die zij kon en mocht verlenen, want alles bij Telfort is namelijk in strikt van elkaar gescheiden hokjes verdeeld. Toch maar van haar aanbod gebruik gemaakt omdat zij ervan overtuigd was dat men nu zeker met mij naar een goede oplossing zou gaan zoeken. Echter na dik twee uur wachten en ongeveer 250 keer gehoord te hebben ‘Op dit moment is het erg druk, een moment geduld aub’, toch maar de verbinding verbroken. Mijn slechte ervaringen met de (klanten)service van Telfort werden dus wederom bevestigd. Dus wederom hevig teleurgesteld, helaas! Ben nu benieuwd of Telfort nu uit eigen beweging nog met mij contact opneemt om een jarenlange trouwe klant nu eens (echte) service te verlenen. Wacht geduldig af…………………………..
icon

Beste antwoord door Stephen 8 januari 2016, 10:53

Hallo tboerhof, welkom op het forum! Wij waarderen het enorm dat jij ondanks de slechte ervaringen met ons, jarenlang een trouwe klant bent gebleven. :)
Ik wil je graag zo goed mogelijk van dienst zijn om je teleurstelling weg te nemen. Het zou zonde zijn om geen gebruik te maken van CombiVoordeel. Weet je toevallig al van welk voordeel jij gebruik wilt maken? Zo ja, dan ontvang ik graag je naw-gegevens en 06-nummer in een privébericht zodat ik voor jou aan de slag kan gaan.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo tboerhof, welkom op het forum! Wij waarderen het enorm dat jij ondanks de slechte ervaringen met ons, jarenlang een trouwe klant bent gebleven. :)
Ik wil je graag zo goed mogelijk van dienst zijn om je teleurstelling weg te nemen. Het zou zonde zijn om geen gebruik te maken van CombiVoordeel. Weet je toevallig al van welk voordeel jij gebruik wilt maken? Zo ja, dan ontvang ik graag je naw-gegevens en 06-nummer in een privébericht zodat ik voor jou aan de slag kan gaan.
Reputatie 1
Onderstaand bericht ontving ik , na reeds twee uur aan de telefoon te hebben gehangen om de klantenservice te bereiken, van Telfort. Echt bedroevend dus! Met die ervaringen voorlopig geen denken aan 'Combivoordeel'. Het voordeel wordt op diverse andere manieren namelijk wel weer afgepakt :-(
Ik wacht eerst op echte (klanten)service van Telfort. En niet door telkens te verwijzen naar een andere afdeling en daarvoor steeds weer opnieuw zelf de klantenservice te moeten bellen die nagenoeg niet bereikbaar is.

Zouden ze bij Telfort nu echt vervelend vinden dat ik ontevreden ben over hun service ..................

Telfort Klantenservice
12-1-2016 19:46

RE:Klacht (klanten)service Telfort

Geachte heer Boerhof,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort.

Wij vinden het vervelend dat u ontevreden bent over de service van Telfort.

Wij kunnen niet op uw terugbelverzoek ingaan.
Om u van dienst te kunnen zijn, adviseren wij u om contact op te nemen met onze telefonische klantenservice.
Het telefoonnummer van de klantenservice van Telfort is 0900-9596 (0,50 euro per gesprek, plus de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon). U kunt contact opnemen met onze klantenservice op werkdagen van 9.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Heeft u verder nog vragen? Kijk dan op www.telfort.nl/klantenservice. Hier vindt u eenvoudig en snel antwoord op al uw vragen.

Wilt u reageren op deze e-mail? Klik dan op onderstaande link.
Let op! Na zeven dagen is het niet meer mogelijk om via de link op deze e-mail te reageren. Na zeven dagen kunt u alleen nog reageren door een nieuwe vraag in te sturen via het contactformulier op telfort.nl/contact.
> Reactie versturen naar Telfort
Met vriendelijke groet,

Telfort Klantenservice
Reputatie 8
Badge +16
Hallo tboerhof, bedankt voor je bericht. Ik begrijp nu waarom je even niet geïnteresseerd bent in CombiVoordeel. Contact opnemen met jou is geen probleem maar ik zou graag van jou willen weten wat je concreet van ons wenst. In afwachting van jouw reactie.

Reageer