beantwoord

Aanmelden mobiel nummer voor CombiVoordeel lukt niet

  • 21 juli 2019
  • 12 reacties
  • 257 keer bekeken

Reputatie 1
Beste allemaal,
Helaas heb ik het zelfde probleem, het lukt maar niet om het GSM nummer van mijn vrouw te koppelen om combivoordeel te ontvangen, wij hebben als huis gezin al internet vanaf de Worldonline periode daarna Tiscali en nu Telfort/KPN. Wij hebben internet/bellen en TV pakket mijn vrouw sinds begin juli een telfort mobile abonnement alles op het zelfde adres combivoordeel aan bellen via SMS nummer werkt en een paar uur later bericht van uw adres klopt niet!
Hoe is dit op te lossen???

Hoor graag uw reactie
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 30 juli 2019, 11:40

@Euphoniumboy Super, ik zie het hier in de systemen ook. CombiVoordeel is nu actief zoals het hoort 🙂 Ik ben blij dat het opgelost is. Graag gedaan, en hou je nog even in de gaten of de CombiVoordeel korting van juli nog verrekend wordt op de factuur? Zo niet, dan hoor ik het graag en help ik je daarmee.
Bekijk reactie

12 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Beste allemaal,
Helaas heb ik het zelfde probleem, het lukt maar niet om het GSM nummer van mijn vrouw te koppelen om combivoordeel te ontvangen, wij hebben als huis gezin al internet vanaf de Worldonline periode daarna Tiscali en nu Telfort/KPN. Wij hebben internet/bellen en TV pakket mijn vrouw sinds begin juli een telfort mobile abonnement alles op het zelfde adres combivoordeel aan bellen via SMS nummer werkt en een paar uur later bericht van uw adres klopt niet!
Hoe is dit op te lossen???

Hoor graag uw reactie

Hallo @Euphoniumboy , adresgegevens bij beide abo's moeten precies gelijk zijn,voorbeeld huisnummer 12A is anders dan 12A of 12-a, kijk daar eens goed naar.
Reputatie 1
Zojuist nog naar de bevestiging mail gekeken deze staat correct ingevuld met ingang datum 03-07-2019 ook staat hier bij vermeld dat combivoordeel zal worden geactiveerd vanaf deze genoemde datum.
Mogelijk dat de naam verkeerd staat aanvraag staat op naam van mijn vrouw? woont al 38 jaar met mij samen in 1 huis gelukkig getrouw onder 1 dak!
Naamstelling maakt niet uit, straatnaam huisnummer en postcode moeten overeen komen, dus die van alle abbo's eens goed controleren, ook op hoofdletter en kleine letter gebruik.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo @Euphoniumboy , nogmaals, de tenaamstelling van de verschillende abo's doet niet ter zake.
De adresgegevens van de beide abo's moeten wel precies hetzelfde zijn, tot op de punt en komma nauwkeurig in de meest letterlijke zin, anders gaat het mis, zoals bij jou nu.
Dus er moet een verschil in de adressering zitten.
Reputatie 1
Ik heb mijn vrouw zojuist opnieuw aangemeld bij Telfort mogelijk gaat het nu wel lukken?? met haar eigen gegevens ben benieuwd!
Reputatie 1
Als alles goed is zou het nu moeten gaan werken zie in de mail een ordernummer staan. Kan ik dit nog ergens terug zien dat combivoordeel daadwerkelijk is ingeschakeld?
Een ordernummer voor Combivoordeel het gaat toch om dubbele data op het mobiele nummer van Vrouwlief? Hoe heb je dat aanmelden gedaan het SMS bericht COMBIVOORDEEL AAN naar 1266 moet genoeg zijn.

Waarschijnlijk zal vanaf de volgende factuur periode zal het in de verbrruiks app te zien zijn meer data ter beschikking.
Reputatie 8
Badge +9
Hoi @Euphoniumboy, wat gek dat je nog steeds geen CombiVoordeel hebt, ik begrijp dat je een Thuis pakket hebt en je vrouw haar mobiele abonnement bij ons heeft. Dat hoort dan geen probleem te zijn, we helpen je hier graag verder!

Je ontvangt altijd nog een bevestiging als CombiVoordeel actief is, naast de e-mail/sms over de aanmelding. Als ik je gegevens opzoek, zie ik nog geen aanmelding nu, maar het kan zijn dat deze nog verwerkt wordt. Kan je voor me proberen of het lukt als je CombiVoordeel aanvraagt via deze link? Doordat je dan meteen inlogt op Mijn Telfort, worden het pakket van thuis en mobiel aan elkaar gekoppeld. Laat je weten of het is gelukt?
Reputatie 1
Dag Alexandra, Inmiddels de aanvraag weer ingediend, hopelijk dat jullie dit terug kunnen vinden in de systemen, ik wordt er een beetje moedeloos van! zo moeilijk is het niet maar waar gaat het dan fout??

Hoor graag van jullie.
Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen @Euphoniumboy, dat snap ik wel. Het aanvragen van CombiVoordeel zou niet zo lastig moeten zijn. Ik zie het nog steeds niet terug 😞 Ik wil wél dat het opgelost wordt natuurlijk, daarom heb ik een melding aangemaakt voor de CombiVoordeel specialisten. Ik heb uitleg gegeven over de situatie en het verzoek gedaan of zij de aanmelding voor je in orde willen maken.

Ik verwacht dat dit binnen een paar werkdagen geregeld is, uiterlijk binnen 5 werkdagen, meestal wel sneller. Je ontvangt weer een bevestiging van de aanmelding en zal dan ook een bevestiging ontvangen als alles geactiveerd is. Ik hou de melding voor je in de gaten. Laat je het weten als je iets gehoord hebt, en natuurlijk ook als je intussen vragen hebt?
Reputatie 1
Goedemorgen, Alexandra en...….

Eindelijk is het dank zij jou en de CombiVoordeel specialisten van Telfort dan toch gelukt om het vinkje op de juiste plaats te zetten want veel meer kan het niet zijn geweest! Maar het werkt!

Eerst een bevestiging ontvangen via mail en later een SMS dat alles ingesteld zou zijn, zojuist in mijn Telfort omgeving gekeken en daar zie ik het ook aangevinkt staan en bij de factuur omschrijving gemeld staan.

Eind goed al goed, hartelijk dank voor jullie hulp.

MVG.
Reputatie 8
Badge +9
@Euphoniumboy Super, ik zie het hier in de systemen ook. CombiVoordeel is nu actief zoals het hoort 🙂 Ik ben blij dat het opgelost is. Graag gedaan, en hou je nog even in de gaten of de CombiVoordeel korting van juli nog verrekend wordt op de factuur? Zo niet, dan hoor ik het graag en help ik je daarmee.

Reageer