beantwoord

Aanmelden combivoordeel mislukt

  • 17 juli 2019
  • 10 reacties
  • 223 keer bekeken

Ik heb me onlangs aangemeld voor combivoordeel. Aangezien we gebruik maken van Telfort thuis 3 in 1. En begin deze maand is mijn mobiele abonnement ingegaan bij Telfort.
Nu krijg ik een bericht dat aanmelden combivoordeel niet is gelukt omdat er geen internet op mijn adres zou zijn. Graag een reactie.
icon

Beste antwoord door Golf4 19 juli 2019, 09:49

@Jasper - Telfort ik denk dat ik weet wat het is. Ik had het (prepaid) nummer gekoppeld aan Telfort thuis. Dat heb ik losgekoppeld en mijn nummer weer gekoppeld aan Telfort thuis. Binnen de App zag ik dat ik voordeel kon krijgen en kon ik combivoordeel aanvragen. Dus vermoed dat dat het is geweest. Dus wacht ik nu even af of dit nu goed gaat.
Bekijk reactie

10 reacties

Vergelijk de adressen eens die moeten exact gelijk zijn.
Dat staat goed. Heb vorige week nog contact gehad met Telfort. Maar die gaven aan dat alles goed stond. Dus Telfort ik graag wat het dan is waarom het niet is gelukt.
Reputatie 8
Badge +11
Hi @Golf4, als de adressen goed staan is het gek dat je de melding krijgt dat het niet aangemeld zou kunnen worden. Ik wil voor je kijken wat ik hierover kan zien, op dit moment kan ik dat nog niet doordat de gegevens op jouw forumprofiel nog niet volledig zijn. De postcode staat er al, zou je daar het huisnummer en klantnummer aan kunnen toevoegen? Als je daarna hieronder reageert kan ik het bekijken.
@Jasper - Telfort gegevens zijn aangevuld. Ben benieuwd.
Reputatie 8
Badge +11
Merci, ik ben daarmee voor je gaan kijken en ik zie zowel het mobiele abonnement als de Thuis aansluiting gewoon staan op het adres. Waardoor het nog niet is aangemeld is daardoor voor mij ook niet duidelijk. Ik heb geprobeerd je opnieuw aan te melden, het kan zijn dat je daar bevestigingen over hebt gekregen of nog krijgt. Ik wil even aankijken of het daarmee lukt, dat controleer ik morgenmiddag voor je. Als de aanvraag dan nog niet goed doorloopt zal ik een specialistische afdeling vragen om dit onder de loep te nemen.
Als het voor jou al veranderd voordat ik er morgen ben hoor ik het natuurlijk graag 🙂
Ik wacht het even af. Alvast dank.
@Jasper - Telfort ik denk dat ik weet wat het is. Ik had het (prepaid) nummer gekoppeld aan Telfort thuis. Dat heb ik losgekoppeld en mijn nummer weer gekoppeld aan Telfort thuis. Binnen de App zag ik dat ik voordeel kon krijgen en kon ik combivoordeel aanvragen. Dus vermoed dat dat het is geweest. Dus wacht ik nu even af of dit nu goed gaat.
Reputatie 8
Badge +11
Aan die optie had ik niet gedacht, het kan inderdaad zijn dat de Mijn Telfort app even het spoor bijster was doordat alle prepaid aansluitingen naar KPN overgezet zijn. Ik heb gekeken of ik de aanvraag van CombiVoordeel nu zie staan, maar ik zie nog geen verschil. Als je hiervan maandag nog geen bevestiging hebt gekregen zal ik de specialisten benaderen.
@Jasper - Telfort het is voorelkaar. Combivoordeel is toegepast. Het prepaid nummer zal de boosdoener zijn geweest. In ieder geval bedankt voor de moeite.
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan, fijn dat het daarmee gelukt is! Ik heb de situatie ook nog besproken met collega's, niemand had die optie als oorzaak verwacht dus wij hebben hiervan ook weer wat geleerd 🙂
Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer