beantwoord

aanmelden combivoordeel lukt niet: "We kunnen uw aanmelding helaas niet verwerken"

• 8 oktober 2017
  • 5 reacties
  • 114 keer bekeken

Ik heb zowel een mobiel als een internet/tv abonnement bij telfort, beide op hetzelfde adres.
Als ik mij wil aanmelden voor combivoordeel krijg ik telkens bericht dat op het opgegeven adres geen/niet beide abonnementen actief zijn. Ik heb de adres gegevens voor beide adressen gecontroleerd. Het adres van één abonnement had als huisnummer toevoeging K15, het andere abonnement gewoon 15 (zonder K). Ik heb dit aangepast maar alsnog lukt aanmelden voor combivoordeel niet. Kunnen jullie mijn adresgegevens checken en waar nodig gelijk maken?

Foutmelding:
We kunnen uw aanmelding helaas niet verwerken. Op het door u aangemelde adres is geen actief abonnement met Internet en/of Interactieve TV van Telfort.
icon

Beste antwoord door Wieger DB 14 november 2017, 13:11

Ha Lennart, de aanvraag is goed doorgelopen. Ik zie dat het Combivoordeel voor het opnemenpakket nu actief staat. De administratieve afhandeling op Mijn Telfort zal nog een paar dagen duren. Je kan vanaf vandaag wel gaan opnemen.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Het zal hem inderdaad in die huisnummertoevoeging zitten. Mogelijk wordt het achterliggende systeem niet realtime bijgewerkt en 'weet' dus nog niet van de overeenkomst in de adressen.
Als Webcare dit leest zullen ze je verder kunnen helpen. Anders morgen even telefonisch contact opnemen.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Lennart, welkom op het forum. Het lijkt er inderdaad sterk op dat het toevoegen van het combivoordeel niet lukt door de toevoeging, ondanks dat je dit eerder hebt aangepast. Ik wil mijn collega's dit verder voor je laten uitzoeken en herstellen. Kan jij me laten weten welk combivoordeel je wilt? Dan zet ik je verzoek door naar mijn collega's.
Hoi Wieger,

Ik ben helemaal vergeten te reageren!! Stom.
Ik zou graag het combivoordeel willen hebben waarbij ik programma's kan opnemen. Kan je me vertellen of jij of je collega's nu de adresgegevens van mijn twee abonnementen hebben vergeleken en waar nodig gelijk hebben gemaakt?
Reputatie 7
Badge +7
Fijn dat je alsnog reageert, Lennart! 🙂

Ik heb de aanvraag opnieuw gedaan, op je adresgegevens zie ik geen afwijkingen terug. Mocht deze aanvraag wederom met dezelfde reden afgewezen worden, dan zullen mijn collega's dit verder voor je afhandelen.
Reputatie 7
Badge +7
Ha Lennart, de aanvraag is goed doorgelopen. Ik zie dat het Combivoordeel voor het opnemenpakket nu actief staat. De administratieve afhandeling op Mijn Telfort zal nog een paar dagen duren. Je kan vanaf vandaag wel gaan opnemen.

Reageer