beantwoord

3 Sim Only n het gezin + Glavezel en Bellen

• 22 april 2015
  • 11 reacties
  • 1804 keer bekeken

Reputatie 1
Is er ook inmiddels voordeel voor klanten die bij 3 stuks Sim Only van Telfort afnemen naast onze Glasvezel en Telefonie ?
Alleen Tv kijk in niet via Telfort.

Grt Danny
icon

Beste antwoord door Daphne 23 april 2015, 21:02

@Broertje,

Interactieve tv van Telfort is wel een voorwaarde voor het verkrijgen van combivoordeel. Mag ik weten waarom je geen tv van ons hebt? 😉 Vanzelfsprekend waardeer ik het enorm dat je meerdere aansluitingen bij ons afneemt.

Daphne
Bekijk reactie

11 reacties

Badge +2
@Broertje,

Interactieve tv van Telfort is wel een voorwaarde voor het verkrijgen van combivoordeel. Mag ik weten waarom je geen tv van ons hebt? 😉 Vanzelfsprekend waardeer ik het enorm dat je meerdere aansluitingen bij ons afneemt.

Daphne
Reputatie 1
Dag Daphne, ik kijk via de schotel... Vandaar ;-)
Erg jammer dat wij als gezin zoveel afnemen van Telfort en daar net geen voordeel van krijgen door alleen de Tv.
Badge +2
@Broertje,

Via de schotel kijken is inderdaad ook een optie 😉 Ik kan me voorstellen dat je het jammer vindt. Wie weet wat de toekomst nog kan brengen.

Daphne
Reputatie 1
Daphne, ik dank jou in ieder geval voor je moeite en antwoorden 😉
Badge +2
@Broertje,

Graag gedaan! ;)

Daphne
Reputatie 1
Beste Mensen, ik schrijf nogmaals in dit bericht omdat ik een ontevreden gevoel heb.
Tijdje geleden ben ik gebeld door Telfort ivm. een tevredenheid onderzoek. Hier heb ik wat zaken aangeven ondanks dat ik heel tevreden ben over het glasvezel internet en bellen. In een recenter tevredenheid onderzoek per email heb ik opnieuw de zaken aangegeven en las ergens dat Telfort mij hier evt. over zou terug bellen. Tot op heden is dat niet gebeurd.
Waar gaat het om. Als sinds 2006 zijn wij ADSL klant (internet en bellen). Later is dit Glasvezel geworden.
Ik ben met mijn mobiel overgegaan naar Sim only voor 13,- euro in de maand. Later heb ik voor mijn vrouw en dochter hetzelfde abb. afgesloten. Hierover heb ik al eens een opmerking gemaakt. De zg. combi-korting.
Het enige wat wij niet afnemen van jullie is Tv. Ik kijk via de schotel en dat blijft zo.
Het begint mij een beetje rot gevoel te geven dat Telfort hier helemaal niets mee doet en niet op terug komt.
Wat ook merkwaardig is dat ik met mijn Sim only abb. elke maand 13,09 euro betaal (dan weer 13,08 of 13,00 )en mijn vrouw en dochter 13,- euro rond altijd.

Ik wacht op uw reactie, groeten Danny
Badge +2
Wat betreft Combivoordeel (beloning voor afnemen meerdere diensten); dat verandert positief in jouw voordeel. Vanaf 1 oktober kan je daar meer info over vinden en je ook aanmelden via www.Telfort.NL/combivoordeel
Reputatie 1
Lees ik het nu goed: als ik voor de 5 euro voordeel wil gaan dat ik wel interactieve Tv moet hebben ???
Badge +2
Je leest niet goed; vanaf 1 oktober gaan er wijzigingen plaatsvinden. Vandaar dat ik aan gaf dat je vanaf die datum daar kunt gaan kijken, eerder uiteraard dus niet....
Reputatie 1
Okay, dank je.
Benieuwd naar de grote cadeau;s van Telfort en of ze überhaupt nog eens contact met mij opnemen.
Kapers op de kust zeg maar.:)
Badge +2
Of ze contact opnemen kan ik niet voor je beantwoorden (zou denken van wel, maar goed), wel ben ik positief over de veranderingen die plaats gaan vinden.

Reageer