beantwoord

2x CombiVoordeel 2x zo veel staat aan

Toon het eerste bericht

28 reacties

Reputatie 1
Dank je wel Stephen voor je reactie. Begin oktober laat ik weer van me horen mocht het niet gelukt zijn. Anders alvast heel erg bedankt voor de moeite.

In de begeleidende brief staat inderdaad dat de monteur contact met ons zal opnemen. Dat wachten we af. Bedankt voor de info.
Reputatie 1
[quote=Stephen - Telfort]Hallo A.Derksen, ik zie dat beide nummers vandaag zijn aangemeld voor CombiVoordeel. De factuurdatum van jouw abonnement is de 1e van de maand. Dus als alles goed verloopt dan ontvang je op 1 oktober de dubbele bundels. Ik wil je daarom vriendelijk verzoeken om dit in de gaten te houden en mij meteen te berichten indien je de dubbele bundels niet hebt ontvangen.

Hallo Stephen,
Daarnet mijn factuur van 1 oktober gezien. Er staat helaas weer:
-500 MB internet 21,43% korting op abonnementskosten voor onbepaalde tijd
-Klantvoordeel: 200 MB
Terwijl ik verwacht had:
- 500 MB internet 21,43% korting op abonnementskosten voor onbepaalde tijd
- 500 MB 24 mo 900 MB unit voor onbepaalde
Zou je dit voor me willen controleren? Want het lijkt erop dat ik die dubbele bundels weer niet heb ontvangen. Alvast bedankt.

Groet,
A. Derksen
Reputatie 8
Badge +16
Hallo A. Derksen, het klopt inderdaad dat CombiVoordeel nog niet wordt toegepast. Na het afmelden en opnieuw aanmelden van je nummer hebben wij ontdekt dat je nog steeds geen gebruik kunt maken van de verdubbelaar. Wij hebben daarom wederom je nummer afgemeld en opnieuw aangemeld. In de tussentijd gaan wij dit verder zoeken naar de oorzaak van dit probleem. Zodra er meer bekend is breng ik je op de hoogte. Het misgelopen voordeel krijg je achteraf van ons uiteraard vergoed. Excuses voor het ongemak. Wordt vervolgd.

Reageer