beantwoord

2x CombiVoordeel 2x zo veel staat aan

• 11 juli 2017
  • 28 reacties
  • 519 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo,
Op MijnTelfort staat "2x CombiVoordeel 2x zo veel staat aan". Ik heb een 500 MB + 500 Combivoordeel voor 5,50 euro. Echter als ik op mijn factuur kijk staat o.a.:
- 500 MB internet 21,43% korting op abonnementskosten voor onbepaalde tijd
- Klantvoordeel: 200 MB
Mijn man heeft ook een 2x CombiVoordeel 2x en bij hem staat op de factuur:
- 500 MB 24 mo 900 MB unit voor onbepaalde
Het gaat dus om het 2de gedeelte, had het bij mij ook niet 500MB moeten zijn?

Met vriendelijke groet,
A.Derksen
icon

Beste antwoord door Stephen 11 juli 2017, 14:04

Hallo A.Derksen, welkom op het forum! Het klopt inderdaad dat jij ook hetzelfde zou moeten hebben als jouw man. De reden dat dit niet het geval is, is omdat jouw nummer niet is aangemeld voor CombiVoordeel. Je kunt je nummer daarom via deze link aanmelden zodat je ook de extra minuten en MB's zult ontvangen . Mocht je er niet uitkomen dan doe ik dit graag voor je. 🙂
Bekijk reactie

28 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo A.Derksen, welkom op het forum! Het klopt inderdaad dat jij ook hetzelfde zou moeten hebben als jouw man. De reden dat dit niet het geval is, is omdat jouw nummer niet is aangemeld voor CombiVoordeel. Je kunt je nummer daarom via deze link aanmelden zodat je ook de extra minuten en MB's zult ontvangen . Mocht je er niet uitkomen dan doe ik dit graag voor je. 🙂
Reputatie 1
Bedankt Stephen! Ik dacht dat ik me al aangemeld had. Alsnog gedaan, nu hopen dat het snel geactiveerd wordt!
Reputatie 8
Badge +16
Fijn dat je je hebt aangemeld! De aanmelding wordt binnen 24 uur verwerkt. De 2x zoveel belminuten en MB's voordeel gaat altijd de eerst volgende factuurperiode na aanmelding in. In jouw geval is dit dus vanaf 1 augustus 2017.
Reputatie 1
Hallo Stephen,
Ik heb geprobeerd om het mobiele nummer van mijn vrouw aan te melden voor
Combivoordeel via SMS naar 1255. na enkele seconden krijg ik de melding op mijn telefoon dat
de Code niet bekend is bij Telfort ??? Kan je dit mss intern voor me in orde maken.

Met vriendelijke groet,
John.
Reputatie 8
Badge +16
@John1952,

Helaas gaat het niet lukken om CombiVoordeel voor jouw vrouw aan te melden. De factuurkorting staat al aangemeld en deze is alleen van toepassing op Telfort Thuis abonnementen en niet op mobiel abonnementen. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Reputatie 1
Hallo Stephen,

Hartelijk dank voor je bericht.
Mijn vrouw heeft nu een email van Telfort ontvangen dat ze is aangemeld voor Combivoordeel met als gekozen voordeel 2 x zoveel min/mb/sms? dat is tegenstrijdig met jou laatste bericht wat je mij stuurde!
want de €5,00 factuurkorting mag namelijk niet vervallen, of gebeurt dat ook niet?

Met vriendelijke groet,
John
Reputatie 8
Badge +17
Het is een keuze, je kan dus kiezen voor óf 2x zoveel MB's óf €5 korting.

dus beide...
Reputatie 1
Hallo Stephen,

Vervolg op bovenstaand forum bericht:

Mijn mobiele abonnement eindigt op 24 augustus 2017 en zal het abo niet verlengen. Als combivoordeel
heb ik gekozen voor €5,00 factuurkorting, kan het voordeel van €5,00 factuurkorting dan overgaan op het
mobiele abonnement van mijn vrouw? moet IK dan haar nummer toevoegen op mijn account in "mijn telfort" of kan dat op haar eigen account omdat we op hetzelfde adres wonen ?

Hoop dat e.e.a een beetje duidelijk voor je is:?

John
Reputatie 8
Badge +17
Hallo Stephen,

Vervolg op bovenstaand forum bericht:

Mijn mobiele abonnement eindigt op 24 augustus 2017 en zal het abo niet verlengen. Als combivoordeel
heb ik gekozen voor €5,00 factuurkorting, kan het voordeel van €5,00 factuurkorting dan overgaan op het
mobiele abonnement van mijn vrouw? moet IK dan haar nummer toevoegen op mijn account in "mijn telfort" of kan dat op haar eigen account omdat we op hetzelfde adres wonen ?

Hoop dat e.e.a een beetje duidelijk voor je is:?

John
Dan nog is het óf dubbele minuten/MB's óf de €5 korting als combivoordeel...
Dus als je vrouw "kiest" voor de €5 korting, zal ze geen dubbele minuten/MB's krijgen.
Reputatie 1
Hallo,

Daar gaat het mij ook niet om , het gaat er mij om of ik het voordeel van €5,00 via mijn account aan moet
vragen, waar ook het thuisabonnement op staat! of via haar account bij telfort op hetzelfde adres waar haar
mobiele abonnement op staat.

Groet,
John
Reputatie 8
Badge +16
Hallo John, het klopt dat je gisteren deze mail hebt ontvangen. Pas toen ik erachter kwam dat je al gebruik maakt van CombiVoordeel had ik het nummer van je vrouw tevergeefs aangemeld. Excuses voor de ontstane verwarring. De mail kun je dus negeren.
Als je je abonnement niet opzegt dan blijft CombiVoordeel gewoon actief. De voorwaarde is dat je gewoon een actief mobiel abonnement hebt zodat CombiVoordeel ook actief kan blijven. Heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd?
Reputatie 1
Hoi Stephen,

Mijn abonnement vervalt per 24 augustus,[ ivm zakelijk toestel] , dus daar kan het mobiele abonnement
van mijn vrouw voor in de plaats komen, zodat combivoordeel actief blijft?

Groet,
John
Reputatie 8
Badge +2
Hi John, dank voor je reactie. Dit kan zeker. Ik zal een notitie maken in mijn agenda en het na 24 augustus voor je vrouw aanvragen. Zodra ik het in orde heb gemaakt, zal ik het jou laten weten. Kun je aangeven wat je ervan vindt? 🙂
Reputatie 1
Hallo Michael,

Dat is hartstikke top Michael, we gebruiken nu €5,00 factuurkorting, daar willen we ook graag vanaf 24 augustus weer gebruik van maken.

Bedankt voor je moeite,:)

John.
Reputatie 1
Fijn dat je je hebt aangemeld! De aanmelding wordt binnen 24 uur verwerkt. De 2x zoveel belminuten en MB's voordeel gaat altijd de eerst volgende factuurperiode na aanmelding in. In jouw geval is dit dus vanaf 1 augustus 2017.

Hallo Stephen,
Intussen heb ik de factuur van 1 augustus ontvangen (abonnementskosten periode: 01.08.2017 − 01.09.2017), maar nog steeds zie ik:
- Klantvoordeel: 200 MB
Moet ik nog een maand wachten of is er iets nog niet goed?
Alvast bedankt.
Groet, A.Derksen
Reputatie 8
Badge +16
Hallo A.Derksen, ik heb voor je gekeken en zag dat je nummer nog steeds niet is aangemeld. Zojuist heb ik je nummer opnieuw aangemeld en zal morgen controleren of de aanmelding is verwerkt. Als het goed is heb je een bevestiging van de aanmelding ontvangen per mail. Ik neem morgen weer contact met jou op om de status van de aanmelding te bespreken.
Reputatie 8
Badge +16
Beste A.Derksen, het lukt mij helaas ook niet om CombiVoordeel voor je aan te melden. Het systeem geeft aan dat er al een aanmelding loopt maar deze kan ik nergens terugvinden. Ik heb daarom onze Backoffice ingeschakeld. Zij gaan dit verder voor je uitzoeken. Binnen 5 werkdagen ontvang je een terugkoppeling. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen.
Reputatie 1
Dank je wel Stephen! Ik hoop dat jullie Backoffice duidelijkheid kan verschaffen.
Reputatie 1
Hallo Michael,

Dat is hartstikke top Michael, we gebruiken nu €5,00 factuurkorting, daar willen we ook graag vanaf 24 augustus weer gebruik van maken.

Bedankt voor je moeite,:)

John.

Hi John, dank voor je reactie. Dit kan zeker. Ik zal een notitie maken in mijn agenda en het na 24 augustus voor je vrouw aanvragen. Zodra ik het in orde heb gemaakt, zal ik het jou laten weten. Kun je aangeven wat je ervan vindt? :)

Hallo Michael,

Ik heb mijn vrouw op 28 augustus aangemeld voor combivoordeel, ze heeft er echter geen bevestiging
via email van ontvangen.
is de aanmelding wel goed gegaan?

Alvast bedankt
John.
Reputatie 8
Badge +16
@John1952,

Ik zie dat het telefoonnummer van jouw vrouw dat eindigt op 02 is aangemeld. Jullie wensen gebruik te maken van de factuurkorting, correct?
Reputatie 1
Hoi Stephen,

ja, wij willen idd gebruik maken van de factuurkorting.
weet je misschien ook wanneer het combivoordeel in gaat ?

Bedankt Stephen :$:$

John.
Reputatie 8
Badge +16
@John1952,

Graag gedaan! De factuurkorting is al actief en is van toepassing op de factuur voor Telfort Thuis.
Reputatie 8
Badge +16
Dank je wel Stephen! Ik hoop dat jullie Backoffice duidelijkheid kan verschaffen.
Beste A.Derksen, onze Backoffice heeft CombiVoordeel voor beide nummers afgemeld en zal deze opnieuw aanmelden om te kijken of de bundels wel worden verdubbeld. De volgende update volgt aanstaande woensdag 6 september.
Reputatie 1
Hallo Stephen,
We wachten weer in spanning af voor woensdag 6 september, hopelijk lukt het om beide nummers voor CombiVoordeel aan te melden.

We hebben nog een vraag, we hebben onze bestaande internet abonnement laten omzetten naar een glasvezel internet abonnement. Afgelopen vrijdag hebben we een Doe-het-Zelf pakket gekregen, maar bij het openen staat er dat we dit NIET zelf mogen doen, maar dat een erkende monteur het moet installeren. We hebben geen Interactieve TV bij, krijgen we nu wel of niet gratis Installatie Garantie bij? En neemt een monteur contact met ons? Verder hebben we nog niks gehoord, hoe gaat dit in zijn werk?

Met vriendelijke groet,
A.Derksen
Reputatie 8
Badge +16
Hallo A.Derksen, ik zie dat beide nummers vandaag zijn aangemeld voor CombiVoordeel. De factuurdatum van jouw abonnement is de 1e van de maand. Dus als alles goed verloopt dan ontvang je op 1 oktober de dubbele bundels. Ik wil je daarom vriendelijk verzoeken om dit in de gaten te houden en mij meteen te berichten indien je de dubbele bundels niet hebt ontvangen.

Het klopt dat alleen de monteur het glasvezelkastje mag monteren. Een week voordat je glasvezelverbinding wordt opgeleverd zal de monteur contact met jou opnemen om een afspraak met jou te maken. Heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd?

Reageer