19 jaar telfort klant en geen combivoordeel?

• 3 december 2016
  • 0 reacties
  • 654 keer bekeken

Goedendag,

Toen ik de check deed op jullie website, werd er na het invullen van het formulier aangegven dat ik aanmerking kwam voor een combivoordeel. Voornamelijk vanwege deze reden heb ik mijn altijd betrouwbare Ziggo verbinding opgezegd, en ben ik overgegaan op Telfort glasvezel. Nu blijkt achteraf dat ik geen combivoordeel heb, omdat mijn abonnement van voor 2011 stamt. Ik heb al sinds 97 abonnementen gehad bij telfort (wat begon met de postbank actie), en de laatste 11 jaren al zakelijke en zzp abbonnementen gehad, en toch kom ik niet in aanmerking voor een voordeel?? Dat vind ik wel vreemd.

Tevens was het nieuw geleverde modem, een vrij oude versie (xperiabox V8) waardoor de 5Ghz band nog niet beschikbaar is, en wifi zo goed als nutteloos is in deze buurt waar veel mensen al een wireless router hebben. Dit vind ik ook vrij slordig van Telfort. Ik las juist op het internet dat men de nieuwe v10 modem nu krijgt. Is dit selectief?

Ik hoop dat jullie wat voor mij kunnen betekenen, anders is mijn trouwheid aan telfort toch van zeer korte duur en wordt mijn nieuwe zakelijke mobiel abbonnement en ook het thuis abbonnement niet meer bij telfort onder gebracht ,zeker als jullie nieuwe clienten boven lang bestaande klanten blijven plaatsen.

Daarnaast nog een opmerking over de site, ik heb nu 3 verschillende logins voor telfort (zakelijk, zakelijk beheer en mijn telfort prive) en iedere keer als ik naar een van de pagina's ga, kan ik weer opnieuw inloggen. Waarom gebruiken jullie geen cookies zoals de rest van de wereld, en waarom heb ik zoveel logins nodig? Kan niet alles samen gezet worden? Daarnaast is er ook geen contact email adres te vinden op de site, dus is er naast bellen (wat meestal niet echt op schiet met een callcenter) geen andere optie tot contact op dit forum na... Vrij slordig voor een communicatie bedrijf.

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer