Zyxell(2007) en lg-smart tv connectie

• 23 februari 2012
  • 6 reacties
  • 2712 keer bekeken

Heb een lg-smart tv gekocht maar ik krijg het niet aangesloten met mn zyxell.... wie heeft hier ervaring mee,en wat kan ik doen,ik kom er niet uit....
Ik denk dat ik iets in mn zyxell instelling moet wijzigen,maar wat?????
Heb met een tp-link gewerkt maar krijg geen connectie.....

6 reacties

Badge +7
Hoe wordt de televisie aangesloten op het netwerk? Is dit een draadloze verbinding of met een vaste kabel?

Henk
Hallo Henk,

Met een powerline adapter(tp-link)van router naar stopcontact en van smart-tv(deze staat namelijk boven) naar stopcontact,heb laatst mn woonkamer verandert en toen kwam ik erachter dat mn netwerk niet beveiligd was(heb beneden vaste verbinding met computer en boven draadloos)die heb ik toen beveiligd(na enig uitzoekerij),zelf denk ik dat het daar enigszins mee te maken heeft,alleen welke instellingen moeten er dan gewijzigd worden in mn zyxell??
Badge +7
Dit zou zonder problemen moeten werken, krijgt u een specifieke foutmelding op de televisie?

Heeft u daarnaast al eens geprobeerd het modem te resetten?

Henk
Nee krijg nieteens connectie met tv,en heb al gereset en al.

Denk dat het dus aan het ww ligt in de zyxell zou dat kunnen,dat er daarom geen connectie is?

Debora
Badge +7
Bij een powerline-adapter is een wachtwoord niet nodig. Het modem geeft automatisch een IP-adres uit door middel van de UTP-kabel die tussen het modem en uw adapter beneden.

Als u een computer aansluit, waar normaal gesproken uw televisie op verbonden is, is er dan wel een verbinding?

Henk
Nou we hebben het geprobeerd met een laptop maar daar lukte het ook niet mee.

En ja bij de tv stopt ie bij de gateway,vandaar dat ik ook denk dat ik iets in die zyxell moet veranderen,weet alleen niet wat.

Debora

Reageer