Zowel ADSL als Glasvezel gefactureerd.... oplossing..... belachelijk

• 29 juli 2015
  • 0 reacties
  • 333 keer bekeken

Toen ik ongeveer 2 maanden geleden met Telfort contact opnam om mijn fox sport op te zeggen zag de betreffende telfort medewerkster dat er iets niet klopte. Telfort was bij omzetten van ADSL naar Glasvezel (september 2014) vergeten om ADSL stop te zetten waardoor ik dubbel werd gefactureerd. Mij was dit o.a. door het verschillende tijdstip gedurende de maand waarop het werd afgeschreven niet opgevallen. Volgens de medewerker zou dit vanzelfsprekend worden gecorrigeerd. Mijn Fox werd stopgezet, dit zou ook met mijn ADSL gebeuren en het ten onrechte betaalde bedrag zou worden teruggestort. Prima, leek me een goede oplossing.

Twee weken later had ik nog niets terug ontvangen en was mijn ADSL wederom afgeschreven. Direct telefonisch contact opgenomen en kreeg de melding dat het wat was vertraagd, maar het was bekend en zou binnen 2 weken worden opgelost. Prima.

Vandaag nam telfort contact met mij op, in principe praatje over zenderpakket, maar zover liet ik het niet komen. Of ik tevreden was over mijn glasvezelverbinding..... zeker wel..... alleen niet over de telfort service want tot op heden nog geen schrijven gehad met daarin de oplossing voor het ADSL probleem. Wel deze week 2 bedragen teruggestort, die niet te herleiden zijn, want komen qua bedrag nergens mee overeen.
Medewerker begreep mij volledig, snapte er zelf ook niets van en ging het navragen. Na 15 minuten wachttijd kwam hij met de melding dat het bedrag maar voor 3 maandan kon worden teruggstort (eigen verantwoordelijkheid blablaba). De medewerker gaf echter zelf aan dat hij het belachelijk vond hoe telfort hier mee omgaat (apart) en dat ik zeker een klachtenbrief moest sturen (hij studeerde rechten en dit kon namelijk echt niet...). Ok....de bedragen kon hij ook niet herleiden. Hij zou het in ieder geval doorzetten en ik zou erover terug worden gebeld.
Ik gaf aan dat mijn contract sowieso loopt t/m september, dus telfort moet rap wezen met een fatsoenlijke oplossing anders is het over en uit.....
De medewerker snapte mij. Gaf aan dat hij wel een dikke korting kon geven voor verlenging voor een jaar, maar dat het misschien slimmer was om eerst dit probleem op te lossen. Daar gaf ik m gelijk in....

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer