Xbox360 / Playstation 3 NAT Strict

• 28 februari 2012
  • 15 reacties
  • 3983 keer bekeken

Hallo, ik heb hier een playstation 3 en een xbox360. die verbonden staan met de zyxel P-2602HW-D1A rechtstreeks. nu krijg ik op geen 1 mogelijk heid toegang voor nat open. heb het topic ook al door gelezen hoe je hem moet open krijgen maar mocht niet baten.

Poorten open gezet / Firewall uitgezet. en ook dat hielp niks. heb verschijden mogelijk heden geprobeerd.
het probleem is nu gewoon dat ik niet met vrienden kan spelen / en chatten. ben al een heel lang klant bij telfort en bevalt me goed. maar erg jammer dat de router niet mee wil werken zoals wij willen.

We hebben ook geprobeerd om alleen de xbox / ps3 aan te sluiten en alles naar fabrieks instellingen gedaan. en 1 voor 1 geprobeerd om het misschien op open te krijgen maar dat wou ook niet.

ik hoop dat jullie een goede oplossing hebben. want gamen is nou niks aan zonder je vrienden te kunnen spelen.

met vriendelijke groet
Kevin Setz
:mrgreen:

15 reacties

Badge +7
U heeft op dit moment een verbinding tot 20Mb. U kunt ook ervoor kiezen een nieuw contract af te sluiten, u krijgt hierbij kosteloos een nieuw modem welke veel beter omgaat met bovenstaande consoles en de verbinding zal overgezet worden naar VDSL waarbij de snelheid omhoog gaat naar 27.100/3.000 :)

Kijk voor meer informatie op Mijn Telfort -> Abonnement wijzigen.

Henk
U kunt dus niet zo een nieuwe router opsturen in bruikleen? tenzij wij een andere abbonoment nemen? :?
Beste webcare/telfort.

ik heb gekeken naar het vdsl pakket maar hoe komt u er bij dat het bij ons leverbaar is terwijl dat niet zo is?
heb op verschillende websites VDSL check gedaan maar is hier niet. [-X

Voorbeeld: http://www.bbned.nl/netwerk/postcodeche ... 23&x=0&y=0

Ik hoop van u te horen. :roll:
Reputatie 8
Badge +16
Heb je al bij Telfort gekeken?

Snelheid op jouw adres: 27 Mb/s

Dat is dus VDSL. :mrgreen:
dat is vdsl maar niet beschikbaar hier.

:^o
Reputatie 8
Badge +17
als "Akkerend 23" in "ZUIDHORN" jouw adres is...

kijk eens hier: http://internet.telfort.nl/shop/checkbeschikbaarheid.html
Reputatie 8
Badge +16
dat is vdsl maar niet beschikbaar hier.
Telfort biedt wel VDSL aan op jouw adres. =D>

Ik haal de info uit de Telfort postcodecheck...
En Webcare heeft het ook al aangegeven...

Ik begrijp jouw conclusie dus totaal niet. [-X
toont u maar aan dat wij VSDL hebben terwijl verschillende check sites zeggen van niet en telfort wel? beetje raar toch? :?
Reputatie 8
Badge +16
Ga jij bij de Albert Heijn vragen of ze zilveruitjes verkopen en dan roepen dat de Jumbo ze niet verkoopt? #-o

Als Telfort aangeeft dat je 27Mbps kunt halen, dan is dat over VDSL... ADSL gaat maar tot circa 20Mbps.
Een 25Mbps abonnement zou dan een ideale keuze zijn.

Ik snap niet waarom je het niet gelooft. Blijkbaar heeft Telfort al wel VDSL-apparatuur in jouw wijkkast en andere providers niet.
Badge +7
Het is niet na te kijken voor ons of andere providers daadwerkelijk over VDSL leveren maar ik kan u hierbij aangeven dat wij de dienst in ieder geval kunnen leveren bij u. :)

Henk
Badge
Hoi,

Ik wil sommige mensen hier er op wijzen, dat met een nieuw modem/router er ook géén mogelijkheid is om verbinding te krijgen met de Xbox360 en internet. Het gaat bij mij om het nieuwste model modem/router van Zyxel.

Het enigste wat helpt is mijn Apple Time Capsule "is ook een router" in Bridge Modus er tussen te zetten en dan de Xbox360 daarna te verbinden met het draadloos signaal van de Apple Time Capsule.

Er moet nodig is een Firmware update uitkomen die dit wel mogelijk maakt met de combinatie Zyxel en Xbox360.
Badge +7
Een open NAT verkrijgen met Xbox 360 en PlayStation 3 i.c.m. een ZyXEL 2601HN-F1 of 2812HNU-F1 is wel mogelijk. Anders had u hier veel meer klachten over deze combinatie gezien.
Er moet nodig is een Firmware update uitkomen die dit wel mogelijk maakt met de combinatie Zyxel en Xbox360.
Die is er al even, ik heb een update voor u aangevraagd.

Hugo
Badge
@Hugo, ik wist dit niet. In ieder geval bedankt. 😉

Ik kreeg het hier met géén mogelijkheid voor elkaar.
@TelfortWebcare

zou u mij ook zo een firmware kunnen opsturen,ik heb ook last van geen connectie met de xbox 360
Badge +7
U zit op dit moment op de laatste firmware. Een update is dan ook niet mogelijk, heeft u her modem al eens een reset gegeven en de instellingen opnieuw ingevoerd?

Henk

Reageer