beantwoord

wish.net account


Als ik een bericht stuur naar wish.net dan krijg ik deze melding. Wie weet wat de oorzaak is?

Delivery to the following recipient failed permanently:

     mrmauzie@wish.net

Technical details of permanent failure:
DNS Error: Domain name not found

----- Original message -----

DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed;
        d=gmail.com; s=20120113;
        h=mime-version📅message-id:subject:from🇹🇴content-type;
        bh=e8j+1EB+a+GHZsParCxpNUP/0iZ6BY0OCUrmtEuNUVM=;
        b=vNA7Dm1ECZZ/1AT15NxWTsycD6GF3m0Exp+Q7CMNjeNaHAmoc629kVoj/F0Y6RUNq9
         968wgZhEwLTgYZqgm9fK7jgV85YTgNGxPOE6L4UuwexJJscwejIigmgpqL+VJqnr5Fhj
         F5OB88okOKbHX50Q/yYOWdHO7LJlVQYOkL38eDVWdw37ebwZLaxQ/7mX3o4yaMffPKNF
         yi7om4jrSYKZIzeegkFu7E9cEUpA+NC59eAwsFEqgmGip+rJkkuxrS5tU/n9Xgx+3iUI
         i4dS7ZbN7XlQt3zLYXsHTuCW8lUaDV0HjKDOR3xwwNM67P3sVWOcaxBVlcqHGAEPWUS3
         shRg==
MIME-Version: 1.0
X-Received: by 10.58.243.39 with SMTP id wv7mr849121vec.51.1398970352974; Thu,
01 May 2014 11:52:32 -0700 (PDT)
Received: by 10.52.15.33 with HTTP; Thu, 1 May 2014 11:52:32 -0700 (PDT)
Date: Thu, 1 May 2014 20:52:32 +0200
Message-ID:
Subject: help!!
From: MMH Pijnappels
To: MMH Pijnappels
Content-Type: multipart/alternative; boundary=047d7bacbd78f0c1f804f85b2a81
icon

Beste antwoord door Stephen 16 januari 2015, 14:25

@All,

Wat betreft de oude achterstallige e-mails kan ik jullie het volgende melden. Ten tijde van de problemen met het e-mailadres was het niet mogelijk om e-mails te ontvangen. Of e-mails later wel of niet alsnog werden afgeleverd is afhankelijk van de configuratie van de smtp server die werd gebruikt door de verzender. Sommige smtp servers bewaren het emailtje en doen dan later nog een (aantal) pogingen om het bericht alsnog af te leveren. Andere smtp servers doen dat weer niet. Wij hebben zelf geen invloed op deze smtp servers, ze zijn ook niet van ons. Maar hierin zit de verklaring waarom sommige mensen later toch nog e-mailtjes ontvingen en anderen weer niet. Nogmaals excuses voor het ervaren ongemak.

PS: Hierbij sluit ik dit topic. Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn dan verneem ik deze graag in een nieuw topic.

Stephen
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

154 reacties

Reputatie 8
Badge +16
@All,

Wat betreft de oude achterstallige e-mails kan ik jullie het volgende melden. Ten tijde van de problemen met het e-mailadres was het niet mogelijk om e-mails te ontvangen. Of e-mails later wel of niet alsnog werden afgeleverd is afhankelijk van de configuratie van de smtp server die werd gebruikt door de verzender. Sommige smtp servers bewaren het emailtje en doen dan later nog een (aantal) pogingen om het bericht alsnog af te leveren. Andere smtp servers doen dat weer niet. Wij hebben zelf geen invloed op deze smtp servers, ze zijn ook niet van ons. Maar hierin zit de verklaring waarom sommige mensen later toch nog e-mailtjes ontvingen en anderen weer niet. Nogmaals excuses voor het ervaren ongemak.

PS: Hierbij sluit ik dit topic. Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn dan verneem ik deze graag in een nieuw topic.

Stephen
Reputatie 1
Heb nu dankzij mijn melding bij Klachtenkompas een contactpersoon die mijn vragen over schadevergoeding en achterstallige mailtjes uit gaat zoeken...
Via klachtenkompas ben ik gebeld met Telfort en zou een compensatie ontvangen. Ik heb de medewerkster ook geadviseerd dit forum eens te bekijken naar alle klachten die hier gedeponeerd zijn. Alles werkt weer, maar om te zeggen dat alles lekker is gegaan, nou nee.....

Ben benieuwd, heb l vaker gereageerd, maar nog steeds niks van Telfort gehoord....
Reputatie 1
Via klachtenkompas ben ik gebeld met Telfort en zou een compensatie ontvangen. Ik heb de medewerkster ook geadviseerd dit forum eens te bekijken naar alle klachten die hier gedeponeerd zijn. Alles werkt weer, maar om te zeggen dat alles lekker is gegaan, nou nee.....
Reputatie 1
Hallo Stephen,
Wij zijn weer een week verder, moet dit nou echt zo lang duren?
Reputatie 8
Badge +16
@RichardenBelinda2,

Momenteel wordt dit uitgezocht. Ik wil je daarom vriendelijk verzoeken om nog even geduld te hebben.

Stephen
Dat is nou juist het probleem.....
In het begin hebben de afzenders juist géén foutmelding ontvangen!
Reputatie 8
Badge +16
@All,

Bedankt voor jullie meldingen.

@RichardBelinda2,

Van technici heb ik vernomen dat oude mails niet worden ontvangen omdat deze nooit zijn verzonden. Afzenders hebben een foutmelding hebben ontvangen. Nu blijkt uit bovenstaande reacties dat de een wel oude mails ontvangt en de andere niet. Ik laat dit dus daarom verder uitzoeken. Excuses voor de late reactie.

Stephen
Ik had begrepen dat mails minimaal 1 maand bewaard moeten worden maar ik denk dat Telfort en gewoon geen zin in heeft om dit voor ons te doen. Ik vraag me af of dat wettelijk toegestaan is.
Maar Telfort is een beetje lui, ik geloof namelijk nooit dat dit allemaal zo lang had moeten duren voordat het opgelost was.

8 dagen geleden heb ik een vraag gesteld waarop Stephen van Telfort zei dat hij erop terug zou komen. Ook dat gaat denk ik 2 á 3 weken duren.

Ik heb het zo gehad met &^%$%&() Telfort!!:@
Reputatie 1
Mij is gisteren telefonisch te verstaan gegeven dat de oude mails niet meer beschikbaar zijn. Ik dacht dat de overheid van providers verwacht dat ze mails geruime tijd bewaren......
Reputatie 1
Beste Telfort.

En een berichtje van jullie! Geweldig, zie maar van

Groet,Henk Communitymanager Telfort.

Zo gaat het goed. Nu de oude mails nog 🙂
Reputatie 1
krijg alleen maar nieuwe e-mails binnen, komen mijn oude e-mails ook nog?
Reputatie 1
Ik heb ook al weer emails op mijn wishmail.net account ontvangen. Dat begon 22 november tot aan vandaag, bijna drie weken. Phoe, er zit weer schot in!
Nou Telfort, blijft dat zo? Kunnen jullie dat op een of andere manier verzekeren?
Ik ben er wel blij mee dat het nu weer loopt. Zal ik aan de anderen vertellen dat Telfort dat toch maar goed voor elkaar heeft gekregen?
ik ontvang meer mails op wishmail.net. echter alleen nieuwe dus welke ik allemaal gemist heb is een raadsel voor me
@All,

Excuses voor de late reactie. Het probleem met @wish.net is inderdaad opgelost. Wij hebben echter ook geconstateerd dat @wishmail.net een eigen configuratie heeft. Dit was de reden waarom er geen mails werden ontvangen. Inmiddels hebben wij van technici vernomen dat het probleem verholpen is. Hierbij ben ik dus erg benieuwd of jullie weer mail kunnen ontvangen. Ik kijk uit naar jullie reactie. Alvast bedankt hiervoor.

Stephen
Reputatie 1
Zoals boven gemeld heb ik inderdaad weer e-mails binnen gekregen. De verst teruggaand is er eentje van 5 december. Ik verwacht wel een teruggave van een deel abonnement en telefoonkosten, daar ik bijna 3 weken geen e-mails heb ontvangen en 4 keer de helpdesk heb gebeld.
Reputatie 8
Badge +16
@All,

Excuses voor de late reactie. Het probleem met @wish.net is inderdaad opgelost. Wij hebben echter ook geconstateerd dat @wishmail.net een eigen configuratie heeft. Dit was de reden waarom er geen mails werden ontvangen. Inmiddels hebben wij van technici vernomen dat het probleem verholpen is. Hierbij ben ik dus erg benieuwd of jullie weer mail kunnen ontvangen. Ik kijk uit naar jullie reactie. Alvast bedankt hiervoor.

Stephen
Reputatie 1
Het zijn er nu 31, maar wel allemaal van vanmiddag, geen oude. Kun je nagaan wat ik in die periode allemaal gemist heb aan e-mails!
Reputatie 1
guzzioot: 25 mailtjes? hoe oud zijn ze? heb er zelf net ééntje mogen ontvangen die vanochtend om 10 u verstuurd was
hen 2 mails ontvangen. maar stuur ik er eentje van een ander account van mij dan komt er nog niets binnen
Reputatie 1
WOW!!! Vind ineens 25 e-mails in mijn inbox! Hij doet ut weer, mag ook wel na bijna 3 weken, nu de compensatie nog: drie weken niet betalen!
Reputatie 1
Volgens mij heeft Radar de voorkeur voor warme douches, maar als Radar een Telfort baas aan tafelkan krijgen bij Antoinette die hem/haar dan even flink de oren wast, dan lijkt mij dat ook goed voor de kijkcijfers.
ja , ik alleen van jullie via dit forum. verder nog niets ontvangen op wishmail.net
volgens mij Wishmail.net werkt weer. sinds halfuurtje krijg ik e-mails binnen.
Reputatie 1
Koude Douche?