beantwoord

wish.net account

Toon het eerste bericht
Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

154 reacties

Reputatie 1
Heb nu dankzij mijn melding bij Klachtenkompas een contactpersoon die mijn vragen over schadevergoeding en achterstallige mailtjes uit gaat zoeken...
Reputatie 8
Badge +7
@All,

Wat betreft de oude achterstallige e-mails kan ik jullie het volgende melden. Ten tijde van de problemen met het e-mailadres was het niet mogelijk om e-mails te ontvangen. Of e-mails later wel of niet alsnog werden afgeleverd is afhankelijk van de configuratie van de smtp server die werd gebruikt door de verzender. Sommige smtp servers bewaren het emailtje en doen dan later nog een (aantal) pogingen om het bericht alsnog af te leveren. Andere smtp servers doen dat weer niet. Wij hebben zelf geen invloed op deze smtp servers, ze zijn ook niet van ons. Maar hierin zit de verklaring waarom sommige mensen later toch nog e-mailtjes ontvingen en anderen weer niet. Nogmaals excuses voor het ervaren ongemak.

PS: Hierbij sluit ik dit topic. Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn dan verneem ik deze graag in een nieuw topic.

Stephen