beantwoord

wish.net account



Toon het eerste bericht
Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

154 reacties

Telfort,

Geef antwoord wanneer krijgen wij ons @wishmail.net terug??????????????????????????????????????
Reputatie 1
Zojuist een klacht gedeponeerd bij het consumentenprogramma Radar...
Reputatie 1
Koude Douche?
volgens mij Wishmail.net werkt weer. sinds halfuurtje krijg ik e-mails binnen.
ja , ik alleen van jullie via dit forum. verder nog niets ontvangen op wishmail.net
Reputatie 1
Volgens mij heeft Radar de voorkeur voor warme douches, maar als Radar een Telfort baas aan tafelkan krijgen bij Antoinette die hem/haar dan even flink de oren wast, dan lijkt mij dat ook goed voor de kijkcijfers.
Reputatie 1
WOW!!! Vind ineens 25 e-mails in mijn inbox! Hij doet ut weer, mag ook wel na bijna 3 weken, nu de compensatie nog: drie weken niet betalen!
hen 2 mails ontvangen. maar stuur ik er eentje van een ander account van mij dan komt er nog niets binnen
Reputatie 1
guzzioot: 25 mailtjes? hoe oud zijn ze? heb er zelf net ééntje mogen ontvangen die vanochtend om 10 u verstuurd was
Reputatie 1
Het zijn er nu 31, maar wel allemaal van vanmiddag, geen oude. Kun je nagaan wat ik in die periode allemaal gemist heb aan e-mails!
Reputatie 8
Badge +16
@All,

Excuses voor de late reactie. Het probleem met @wish.net is inderdaad opgelost. Wij hebben echter ook geconstateerd dat @wishmail.net een eigen configuratie heeft. Dit was de reden waarom er geen mails werden ontvangen. Inmiddels hebben wij van technici vernomen dat het probleem verholpen is. Hierbij ben ik dus erg benieuwd of jullie weer mail kunnen ontvangen. Ik kijk uit naar jullie reactie. Alvast bedankt hiervoor.

Stephen
Reputatie 1
Zoals boven gemeld heb ik inderdaad weer e-mails binnen gekregen. De verst teruggaand is er eentje van 5 december. Ik verwacht wel een teruggave van een deel abonnement en telefoonkosten, daar ik bijna 3 weken geen e-mails heb ontvangen en 4 keer de helpdesk heb gebeld.
@All,

Excuses voor de late reactie. Het probleem met @wish.net is inderdaad opgelost. Wij hebben echter ook geconstateerd dat @wishmail.net een eigen configuratie heeft. Dit was de reden waarom er geen mails werden ontvangen. Inmiddels hebben wij van technici vernomen dat het probleem verholpen is. Hierbij ben ik dus erg benieuwd of jullie weer mail kunnen ontvangen. Ik kijk uit naar jullie reactie. Alvast bedankt hiervoor.

Stephen
ik ontvang meer mails op wishmail.net. echter alleen nieuwe dus welke ik allemaal gemist heb is een raadsel voor me
Reputatie 1
Ik heb ook al weer emails op mijn wishmail.net account ontvangen. Dat begon 22 november tot aan vandaag, bijna drie weken. Phoe, er zit weer schot in!
Nou Telfort, blijft dat zo? Kunnen jullie dat op een of andere manier verzekeren?
Ik ben er wel blij mee dat het nu weer loopt. Zal ik aan de anderen vertellen dat Telfort dat toch maar goed voor elkaar heeft gekregen?
Reputatie 1
krijg alleen maar nieuwe e-mails binnen, komen mijn oude e-mails ook nog?
Reputatie 1
Beste Telfort.

En een berichtje van jullie! Geweldig, zie maar van

Groet,Henk Communitymanager Telfort.

Zo gaat het goed. Nu de oude mails nog 🙂
Reputatie 1
Mij is gisteren telefonisch te verstaan gegeven dat de oude mails niet meer beschikbaar zijn. Ik dacht dat de overheid van providers verwacht dat ze mails geruime tijd bewaren......
Ik had begrepen dat mails minimaal 1 maand bewaard moeten worden maar ik denk dat Telfort en gewoon geen zin in heeft om dit voor ons te doen. Ik vraag me af of dat wettelijk toegestaan is.
Maar Telfort is een beetje lui, ik geloof namelijk nooit dat dit allemaal zo lang had moeten duren voordat het opgelost was.

8 dagen geleden heb ik een vraag gesteld waarop Stephen van Telfort zei dat hij erop terug zou komen. Ook dat gaat denk ik 2 á 3 weken duren.

Ik heb het zo gehad met &^%$%&() Telfort!!:@
Reputatie 8
Badge +16
@All,

Bedankt voor jullie meldingen.

@RichardBelinda2,

Van technici heb ik vernomen dat oude mails niet worden ontvangen omdat deze nooit zijn verzonden. Afzenders hebben een foutmelding hebben ontvangen. Nu blijkt uit bovenstaande reacties dat de een wel oude mails ontvangt en de andere niet. Ik laat dit dus daarom verder uitzoeken. Excuses voor de late reactie.

Stephen
Dat is nou juist het probleem.....
In het begin hebben de afzenders juist géén foutmelding ontvangen!
Reputatie 8
Badge +16
@RichardenBelinda2,

Momenteel wordt dit uitgezocht. Ik wil je daarom vriendelijk verzoeken om nog even geduld te hebben.

Stephen
Reputatie 1
Hallo Stephen,
Wij zijn weer een week verder, moet dit nou echt zo lang duren?
Reputatie 1
Via klachtenkompas ben ik gebeld met Telfort en zou een compensatie ontvangen. Ik heb de medewerkster ook geadviseerd dit forum eens te bekijken naar alle klachten die hier gedeponeerd zijn. Alles werkt weer, maar om te zeggen dat alles lekker is gegaan, nou nee.....
Via klachtenkompas ben ik gebeld met Telfort en zou een compensatie ontvangen. Ik heb de medewerkster ook geadviseerd dit forum eens te bekijken naar alle klachten die hier gedeponeerd zijn. Alles werkt weer, maar om te zeggen dat alles lekker is gegaan, nou nee.....

Ben benieuwd, heb l vaker gereageerd, maar nog steeds niks van Telfort gehoord....