beantwoord

wish.net account

Toon het eerste bericht
Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

154 reacties

Reputatie 1
Ook nog steeds niets op mijn Wishmail.net mogen ontvangen. Ik verwacht dat Telfort ook al vast bezig is met het uitdenken van een mooie compensatie want 2 weken zonder e-mail is een absolute wanprestatie.
Reputatie 8
Badge +16
@RichardenBelinda2,

Ik ga dit voor je uitzoeken. Morgen ontvang je van mij een antwoord hierop.

Stephen

Waar is je beloofde reactie op deze vraag?

Ik wil graag weten of dit nog binnenkomt.

Neem aan dat we wel compensatie krijgen voor zolang geen email kunnen ontvangen.

Mijn excuses hiervoor. Helaas heb ik nog geen bevestiging hierop ontvangen. Zodra hier meer over bekend is hou ik je uiteraard op de hoogte. Het is nu eerst prioriteit om wishnet weer werkend te krijgen. Daarna kan er gekeken worden naar compensatie.

Stephen
Reputatie 1
Het is nu einde werkdag en SURPRISE!!!! natuurlijk is de storing nog niet verholpen. Klanten alleen maar aan het lijntje houden. Dat is wat Telfort het beste kan!!

HOE LANG GAAT DIT NOG DUREN!!! IK WORD HIER BEHOORLIJK PISSIG VAN!!
@all,

Het lijkt erop dat de storing opgelost is maar hiervoor heb ik jullie nodig.

Zouden jullie willen testen of het alweer mogelijk is om de mail op te halen?

Henk

@Henk
Beste Henk op de storing site staat: "De oorzaak van het probleem is weggenomen. De e-mail adressen werken weer"
Maar helaas het is niet waar Wishmail.net werkt nog niet.
@RichardenBelinda2,

Ik ga dit voor je uitzoeken. Morgen ontvang je van mij een antwoord hierop.

Stephen

Waar is je beloofde reactie op deze vraag?

Ik wil graag weten of dit nog binnenkomt.

@Stefan,

Beste Stefan,

Op de storing site staat dat: "De oorzaak van het probleem is weggenomen. De e-mail adressen werken weer"
Het is niet waar wish.net werkt maar wishmail.net niet. waarom reageren jullie niet en helpdesk weet van niks en zegt dat probleem is opgelost????

Neem aan dat we wel compensatie krijgen voor zolang geen email kunnen ontvangen.

Mijn excuses hiervoor. Helaas heb ik nog geen bevestiging hierop ontvangen. Zodra hier meer over bekend is hou ik je uiteraard op de hoogte. Het is nu eerst prioriteit om wishnet weer werkend te krijgen. Daarna kan er gekeken worden naar compensatie.

Stephen
Reputatie 1
Net even een mailtje naar mijn wishmail gestuurd en net als bovenstaande mededeling........ Geen e-mail in mijn inbox.GGGGRRRRRRR ik ben nu helemaal pissed off en Telfort moet wel een heeeeeeeel goed excuus bedenken, waarom ze klanten met een dooie mus blijmaken. Dag 15 gaan we nu al in zonder e-mail. Klantenservice? Welke service?
Reputatie 1
Het wordt nu inderdaad zeer irritant.
Telfort heeft Lijbrandt overgenomen per 19 november en sindsdien heb ik geen mail meer ontvangen op ....@wishmail.net.
De helpdesk weet nergens van en probeert me heen en weer te sturen van kastje naar muur "Nee meneer dat is Telfort glasvezel"
"O, maar dan verbind ik u even door met inbellen".
Op de website staat idd dat wish.net weer werkt maar al die andere domeinen? wish.nl, wishmail.nl en wishmail.net daar rept men niet over.

Heeft er al iemand gekeken of hier sprake is van contract breuk? Je betaalt voor een dienst die je niet kunt afnemen.
Straks eens checken met de rechtsbijstand of je hier een juridische case van kunt maken.

Klapper is dat met de omzetting naar van Lijbrandt naar Telfort gecommuniceerd wordt via Wishmail.net. Ben erg benieuwd of ze de factuur wel weten te posten.

Zeer teleurstellend allemaal, Toch maar Ziggo dan?
Inderdaad ze zeggen dat het weer werkt....fijn.
Maar waar blijft mijn oude mail??????????????????????????????????
Reputatie 1
Wishmail.net werkt nog steeds niet
(etc)
Reputatie 1
Ik ben met veel plezier jaren klant geweest van Telfort (mobiel en internet), maar ik zit er ook heeeel hard aan te denken om te vertrekken bij een provider waar je niet serieus genomen wordt. Ziggo is dan een goede optie
Reputatie 1
Als wish dan nu zou werken wil ik graag weten hoe ik mijn mails van de laatste twee weken kan terugzien en welke wijze van compensatie Telfort in gedachten heeft.
Reputatie 1
Telfort is al ruim 16 uur te laat, we zitten inmiddels al zo ver in 5 december, geen Sinterklaas cadeau dit jaar voor Telfort, alleen de roe, ook al mag dat niet meer.
Nog steeds geen e-mail te ontvangen aan wishmail.net
Reputatie 1
vanmorgen toch maar weer eens met de helpdesk gebeld. Die weten inderdaad helemaal van niets.
Wishmail.net
Wishmail.nl
komen nog steeds niet binnen.
en op de site staat nog steeds vermeld dat de storing is verholpen,.,
Dit klopt dus niet!!!!!!
Aanstaande dinsdag word ik teruggebeld door de tweede lijns helpdesk. joepie
Reputatie 1
en ja, al die mails van de afgelopen weken, die zijn natuurlijk voorgoed kwijt!
Reputatie 1
5 december is gekomen en ieder wacht vol smacht
of Telfort al mailtjes heeft rondgebracht
Maar het mag helaas niet zo zijn
Telfort houd zijn klanten netjes aan de lijn

Mailtjes aan laten komen is niet voor iedereen weggelegd
Bij telfort betaal je wel maar ook dienstverlening krijgen is nog niet gezegd
Ik lees hier over gemiste orders, boze klanten en zelfs een gemiste job
Telfort jongens dat is echt top.

Wanneer gaat het nu bij jullie Telfort doordringen
dat wij onze woede hier moeten bedwingen
Kom uit jullie ivoren toren
en probeer onze verzoeken te aanhoren

Wees niet langer laks en arrogant
Denk ook eens vanuit de klant
Er zitten wellicht ook kadootjes bij die gemiste mail
we weten alleen met zijn allen niet hoeveel

Dat wordt strax moeilijk ui tte leggen aan onze kroost
"waarom je dan ook voor Telfort uitkoos"
"Later zal ik niet zo dom als jullie zijn"
"ik ga naar Ziggo dat lijkt me fijn"
Reputatie 1
Ik ben zo blij dat ik dit forum ontdekt heb! Ik snapte er eerst niks van, ik kreeg sinds bijna twee weken helemaal geen email van Wishmail.net binnen. Ernaar versturen lukte ook niet meer. Ik was bijna zo ver om dan maar alles op iCloud te doen. In een Telfortwinkel nagevraagd, telefoonnummer gekregen, Servicedesk gebeld, " Ja, mijnheer, misschien is dat adres wel weg" Ik sta met mijn oren te flapperen.
Hoe kan dat nou Telfort. Ik wil mijn wishmail.net adres terug???
@wishmail.net

wat een prachtig gedicht!! 😃
Reputatie 1
Vanavond ook maar weer eens de helpdesk gebeld. Ook deze jongen wist van niks. Hij was de eerste lijn en zou het aan de tweede lijn overdragen. Die zou mij (misschien) benaderen. Hij gaf aan dat de storing voor de wish en wishmail.nl wel over waren(???), maar van wishmail.net wist hij niets van. Kennelijk reageren niet genoeg mensen om daar aandacht aan te besteden. Daarom mensen, als je e-mail nog niet werkt. BELLEN! Misschien doen ze er dan wel iets aan (mits we in sprookjes geloven). Morgen even googlen wat internet en mobiel bij andere providers kosten en naar de reviews kijken, want dan ben ik weg bij Telfort.
Ik heb de afgelopen 14 dagen zeker 6 keer (á € 0,50) gebeld met de helpdesk. Het is afhankelijk wie je treft, of je een redelijk gesprek hebt of dat je gewoon iemand treft, die je aanhoort en zegt:"U moet het maar afwachten, maar ik ga door want ik heb er nog velen in de wachtrij staan.". Gisterenmiddag trof ik een helpdeskmedewerker, die mij door wilde verbinden met de tweede lijnhelpdesk. Dit lukte volgens hem niet daar het te druk was en hij maakte met mij de afspraak dat hij nog eens zou onderzoeken welke mogelijkheden er nog waren en welke tests hij eventueel nog met mij kon doen. Hij vroeg hiertoe mijn telefoonnummer en zegde mij toe mij dezelfde dag nog terug te bellen. Ik heb tot 21.00 uur de lijn vrij gehouden, maar hij heeft nooit meer terug gebeld. Al met al zorgt het er voor dat je steeds kwader wordt. Ik ben afhankelijk van dit mailadres, welke ik al zo'n 9 á 10 jaar voer en ben dan ook zwaar gedupeerd door het eventueel verlies van de mails van de afgelopen 16 dagen.
Reputatie 1
zo grappig, ik kreeg vandaag een brief ( ja, gewoon papier en een envelop) van Telfort waarin ze vragen op welk mailadres ze me kunnen bereiken!!!!!!!!!!! Humor.....
nog steeds niets gehoord over de mails die ik niet heb ontvangen en compensatie
Reputatie 1
Jamila, maar ging die brief over wishmail of over iets anders?
Reputatie 1
Mijn Mail programma op mijn Apple zoekt voortdurend lijkt het wel naar mail. Geregeld krijg ik de melding in de linkerkolom van mijn Mailprogramma dat er 'Mail-activiteit" is! Dan laat hij twee regels zien, " Bewaren 81 berichten" en "Bezig met verzenden 31 berichten" En die nummers zijn in de afgelopen weken steeds meer gegroeid.
Mijn webmailbox helemaal geleegd.
TELFORT, waar blijft mijn email van mijn wishmail.net account????????
Reputatie 1
vsandfort: ik citeer:" wij houden u graag op de hoogte, waar kunnen wij u bereiken? wij sturen u regelmatig nieuwsberichten etc etc wij zijn er alleen niet zeker van of u deze informatie ontvangt. Dat kan zijn omdat wij niet de juiste contactgegevens van u hebben."
Dan gaat de brief verder met een link waar ik mijn persoonlijke gegevens moet invullen.

Ik vind die brief een combinatie van gotspe en humor......ik wil mijn gemiste mails terug zien en compensatie voor alle ellende.
Reputatie 1
Jamila, ik heb die brief ook gehad en aan de kant gegooid. Blijkt maar weer, dat ze zelf niet weten waar ze mee bezig zijn. Het is heel vreemd at je provider aangeeft dat je slecht bereikbaar bent, duh....
verdorrie!! het werkt nog steeds niet, ben wel al genoeg euro's lichter met bellen om te vragen wanneer het weer werkt!
kan zelfs sommige email adressen nie veranderen omdat je dit moet bevestigigen op je oude mail adres, ja en die werkt dus niet!!!!