beantwoord

wish.net account

Toon het eerste bericht
Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

154 reacties

Reputatie 1
Het wordt nu toch werkelijk al te dol! Als bijna twee weken geen mail, en taal noch teken van Telfort!
Nu snap ik wel dat Telfort ons niet kan mailen over het probleem (dat is het probleem juist) maar NUL informatie op de site EN NUL e-mail EN NUL tegenmoetkoming voor gederfde inkomsten.???????
Heeft dit soms geen prio omdat Wish-gebruikers geen betalende klanten zijn? Vergis je niet, velen van ons hebben ook gewoon abonnementen bij Telfort en kunnen dus ook gewoon weglopen!!

@conny.veerman

Vervelend om dit te vernemen. Er wordt nog altijd aan dit probleem gewerkt. Nogmaals excuses voor het ervaren ongemak.
Verstuur je mails vanuit je webmail?

Stephen
Reputatie 1
@all,

Zoals sommigen van jullie hebben vernomen is er sprake van een storing met het ontvangen van mails met een @wish.net e-mail adres. Het verzenden van e-mail moet wel mogelijk zijn. Er wordt momenteel hard gewerkt aan een oplossing. Ik adviseer jullie om de storingen en onderhoud pagina in de gaten houden. Zodra de storing is opgelost zal deze op de pagina worden afgemeld. Excuses voor het ervaren ongemak.

Stephen

5 Dagen geleden heb ik een vraag gesteld, maar kennelijk werkt het forum al net zo traag als Telfort zelf.
Omdat communicatie kennelijk een groot probleem is, zal ik mijn vraag in hoofdletters stellen, dat is misschien makkelijker leesbaar:
Op het antwoord van Stephen, Telfort :
Ik heb het uitgezocht. Wij stoppen NIET met het gebruik van 'oude' e-mailadressen.

Heb ik de vraag gesteld:
STEPHEN – TELFORT, BETEKENT DAT DAT IK MIJN WISHMAIL E-MAILADRES KAN BLIJVEN GEBRUIKEN, OOK NA 1 JANUARI? GRAAG REACTIE.

Maar helaas nog steeds geen antwoord ontvangen
Reputatie 8
Badge +16
@All,

De oorzaak van de storing is bekend en er wordt momenteel keihard gewerkt om deze op te lossen. Via de link storingen en onderhoud wordt gemeld wanneer de storing is opgelost. Excuses voor het ervaren ongemak.

@guzzioot,

Excuses voor de late reactie. Je kunt je wishmail e-mailadres blijven gebruiken en ook na 1 januari.

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@all,

Excuses voor de late reactie en het ervaren ongemak.
De oorzaak van de storing is inmiddels bekend en er wordt hard gewerkt aan een oplossing. Ik wil jullie daarom vriendelijk verzoeken om het linkje storingen en onderhoud in de gaten te houden.
Hierop wordt vermeld wanneer de storing is opgelost.

Stephen
Ha Stephen,

Krijgen we ook de mails met terugwerkende kracht nog in onze mail box?

Gr,
Belinda
Telefonisch vertelde men mij dat de oude mails verloren zijn, geen idee of dit klopt.
Op Twitter geeft TF aan dat de storing 4 december opgelost is, dus nog een dag of drie ellende.
raar want normaal gesproken blijven mails 1 maand op de server staan.
Reputatie 8
Badge +16
@RichardenBelinda2,

Ik ga dit voor je uitzoeken. Morgen ontvang je van mij een antwoord hierop.

Stephen
Vanmorgen kreeg ik weer e-mails binnen, echter alleen van vandaag geen oude....
OPGELET; er zat ook een mail bij met het verzoek je telfort mobiel ACCOUNT te UPDATEN. Dat klinkt logisch maar deze mail is NIET van Telfort. KLIK HIER NIET OP! Kennelijk maakt een handige jongen misbruik van de situatie. Als je er op klikt kom je op een site met allemaal cyrillisch schrift van manage creative. Hoewel ik er nog geen nadelige gevolgen van heb ondervonden betekent dat niet dat die er ook niet zijn op termijn. Lijkt me geen goed nieuws die site dus pas op!
Reputatie 8
Badge +16
@malaparte,

Deze is inderdaad niet van ons. Bedankt voor het kenbaar maken in ieder geval.

@All,

Ik heb vernomen dat een aantal van jullie gezamenlijk een klacht heeft aangemaakt via Klachtenkompas. Omdat ook de klachten op Klachtenkompas weer bij Telfort terechtkomen, maakt het qua afhandeling van dit probleem geen verschil of de signalen op het forum of op een ander kanaal worden geplaatst. Uiteraard nemen wij alles in behandeling en zijn wij verantwoordelijk voor het aandragen van een oplossing. Zoals eerder aangeven op het forum en op de site onder storingen en onderhoud zal het probleem naar alle waarschijnlijkheid donderdag 4 december worden opgelost. Ik wil jullie daarom vriendelijk verzoeken om nog even geduld te hebben. Wij betreuren deze situatie en bieden dan ook onze excuses aan voor het ervaren ongemak.
Reputatie 1
@malaparte,

Deze is inderdaad niet van ons. Bedankt voor het kenbaar maken in ieder geval.

@All,

Ik heb vernomen dat een aantal van jullie gezamenlijk een klacht heeft aangemaakt via Klachtenkompas. Omdat ook de klachten op Klachtenkompas weer bij Telfort terechtkomen, maakt het qua afhandeling van dit probleem geen verschil of de signalen op het forum of op een ander kanaal worden geplaatst. Uiteraard nemen wij alles in behandeling en zijn wij verantwoordelijk voor het aandragen van een oplossing. Zoals eerder aangeven op het forum en op de site onder storingen en onderhoud zal het probleem naar alle waarschijnlijkheid donderdag 4 december worden opgelost. Ik wil jullie daarom vriendelijk verzoeken om nog even geduld te hebben. Wij betreuren deze situatie en bieden dan ook onze excuses aan voor het ervaren ongemak.

"even geduld" vind ik verkeerd gekozen woorden.....al bijna twee weken "geduld", nee het geduld is op. Behalve een werkende mail, wat kunnen wij, gedupeerden, nog meer verwachten van Telfort? Ik wil mijn gemiste mails zien, ik wil compensatie voor geleden ongemak en schade, kortom, ik verwacht meer dan excuses in een berichtje.
Reputatie 4
Badge +3
@all,

Het lijkt erop dat de storing opgelost is maar hiervoor heb ik jullie nodig.

Zouden jullie willen testen of het alweer mogelijk is om de mail op te halen?

Henk
@all,

Henk

Ik heb het getest maar helaas komt niks aan.
Reputatie 1
Ook ik kan nog geen e-mails ontvangen. Zou ook te mooi zijn om waar te wezen dat het AL na 2 weken is opgelost.... Mijn vertrouwen in Telfort is tot het nulpunt gedaald.:@
Reputatie 1
Henk,
Ik ontvang weer e-mails via mijn wish.net account, echter alleen die van vandaag. Ik neem aan dat de mailtjes van afgelopen 2 weken nog volgen ?????????????
Ik lees hier dat je het wishmail e-mailadres ook na 1 januari kunt blijven gebruiken. Leuk, maar als ik bel met de klantenservice van jullie dan wordt daar gezegd het kost je 48 euro per jaar anders wordt het opgezegd. Wat is nu waar, want het schijnt volgens de klantenservice dat wat er in de brief staat die jullie versturen waar staat dat als je een telfort internet account hebt de mail gratis blijft ook niet klopt. Ik begrijp er geen snars meer van, in een mail van begin november stond ook dat als je internet hebt van telfort dan blijft het gebruik van de oude emailadressen gratis en nu opeens klopt dit niet meer? Of worden de klantenservice medewerkers niet goed ingelicht?
ik heb een paar oude mails binnen gekregen maar nog lang niet alles
@RichardenBelinda2,

Ik ga dit voor je uitzoeken. Morgen ontvang je van mij een antwoord hierop.

Stephen

Waar is je beloofde reactie op deze vraag?

Ik wil graag weten of dit nog binnenkomt.

Neem aan dat we wel compensatie krijgen voor zolang geen email kunnen ontvangen.
Reputatie 1
Ik heb inmiddels wat mails van vandaag en een enkele van gisteren ontvangen. De emails van de dagen ervoor heb ik niet ontvangen. Maar het is al wat...
Reputatie 1
Nog steeds geen e-mails binnen gekomen
Heb 6 uur geleden, zoals gevraagd een test gedaan en krijg nu het volgende bericht vanaf de provider waarvan in het bericht verzond:
De bezorging van uw bericht bij de volgende geadresseerden of groepen is vertraagd:
xxxxxxxxx@wishmail.net
Onderwerp: RE: test
Dit bericht is nog niet bezorgd. Er wordt nog altijd geprobeerd het bericht te bezorgen.

Met andere woorden er is nog steeds niets veranderd.

Ik heb vandaag een brief gehad waar ik mijn creditcard heb, dat ze zich afvragen of er een probleem is, omdat de e-mails niet aankomen en dat ik toch binnen bepaalde tijd mijn rekening moet betalen.

TELFORT DOE ER IETS AAN!!!!!!

Het is van de zotte dat in dit tijdperk men 14 dagen verstoken blijft van e-mails en ook van enige informatie (buiten het ene zinnetje op de storingssite).
@All,

De oorzaak van de storing is bekend en er wordt momenteel keihard gewerkt om deze op te lossen. Via de link storingen en onderhoud wordt gemeld wanneer de storing is opgelost. Excuses voor het ervaren ongemak.

@guzzioot,

Excuses voor de late reactie. Je kunt je wishmail e-mailadres blijven gebruiken en ook na 1 januari.

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
Heb 6 uur geleden, zoals gevraagd een test gedaan en krijg nu het volgende bericht vanaf de provider waarvan in het bericht verzond:
De bezorging van uw bericht bij de volgende geadresseerden of groepen is vertraagd:
xxxxxxxxx@wishmail.net
Dit bericht is nog niet bezorgd. Er wordt nog altijd geprobeerd het bericht te bezorgen.

Ik heb vandaag een brief gehad waar ik mijn creditcard heb, dat ze zich afvragen of er een probleem is, omdat de e-mails niet aankomen en dat ik toch binnen bepaalde tijd mijn rekening moet betalen.

Het is van de zotte dat in dit tijdperk men 14 dagen verstoken blijft van e-mails en ook van enige informatie (buiten het ene zinnetje op de storingssite).

Blijkbaar wel, want de mail staat nu in de wachtrij om afgeleverd te worden. Dit is een ander soort melding als een delivery faillure die afzenders kregen. Mail met een delivery faillure dient door de verzender opnieuw te worden verzonden. Mail is dus ook niet terug te halen.
@all,

Henk

@Henk,

Mailen naar wish.net werkt maar WISHMAIL.NET werkt nog niet.
@all,

Henk

@Henk,

C:\>ping smtp.wish.net

Pingen naar telfortsmtp.kpnxchange.com [213.75.63.9] met 32 bytes aan gegevens:
Antwoord van 213.75.63.9: bytes=32 tijd=7 ms TTL=247
Antwoord van 213.75.63.9: bytes=32 tijd=11 ms TTL=247
Antwoord van 213.75.63.9: bytes=32 tijd=16 ms TTL=247
Antwoord van 213.75.63.9: bytes=32 tijd=21 ms TTL=247

Ping-statistieken voor 213.75.63.9:
Pakketten: verzonden = 4, ontvangen = 4, verloren = 0
(0% verlies).

De gemiddelde tijd voor het uitvoeren van één bewerking in milliseconden:
Minimum = 7ms, Maximum = 21ms, Gemiddelde = 13ms

C:\>ping smtp.wishmail.net

Pingen naar smtp.wishmail.net [185.26.230.134] met 32 bytes aan gegevens:
Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.

Ping-statistieken voor 185.26.230.134:
Pakketten: verzonden = 4, ontvangen = 0, verloren = 4
(100% verlies).
Reputatie 1
xxxxxxxxx@wishmail.net

Blijkbaar wel, want de mail staat nu in de wachtrij om afgeleverd te worden. Dit is een ander soort melding als een delivery faillure die afzenders kregen. Mail met een delivery faillure dient door de verzender opnieuw te worden verzonden. Mail is dus ook niet terug te halen.

Dit is dezelfde melding heb ik nu al 14 dagen ontvangen sinds Wish uit de lucht is, daarin is niets veranderd. Of het nu mail delivery failure of in de wachtrij staat, doet niets aan het feit af, dat er al 14 dagen geen mail te ontvangen is en je dat niet verwacht van een provider waar je dik voor betaalt.