beantwoord

wish.net account

Toon het eerste bericht
Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

154 reacties

Reputatie 1
Beste Stephen,
ik moet je helaas teleurstellen: het verzenden vanaf een wishmail account levert ook foutmeldingen op.
Kortom, deze situatie is ERG lastig en duurt nu al veel te lang.
Gevoel voor humor kunnen we Telfort niet ontzeggen. Ik lees net een quote van Robin Clements, de algemeen directeur van Telfort, waarin hij o.a. het volgende zegt: "Ik heb het geluk dat ik aan het roer sta van een bedrijf dat volop aan het bouwen is aan nieuwe successen in de markt, terwijl er meer dan ooit gelet wordt op kwaliteit voor onze klanten.”

Kwaliteit??? Welke kwaliteit????
Gevoel voor humor kunnen we Telfort niet ontzeggen. Ik lees net een quote van Robin Clements, de algemeen directeur van Telfort, waarin hij o.a. het volgende zegt: "Ik heb het geluk dat ik aan het roer sta van een bedrijf dat volop aan het bouwen is aan nieuwe successen in de markt, terwijl er meer dan ooit gelet wordt op kwaliteit voor onze klanten.”

Kwaliteit??? Welke kwaliteit????

Voor de goede orde: deze meneer is geen algemeen directeur van Telfort meer.
Reputatie 1
Ik heb gisteren contact gehad met de Consumentenbond, waarvan ik al jaren lid ben. Ik was eerst in de veronderstelling dat het hun weinig zou interesseren, echter het tegendeel blijkt waar. Ipv een verwacht gesprek van 2 minuten heb ik circa 10 minuten hun aan de telefoon gehad. Een verhoor op het politie bureau was er niets bij. Zij vroegen mij hun, bij verandering, op de hoogte houden.
Reputatie 1
Zit intussen al ruim een week zonder e-mail, in het begin kwamen er nog spaarzaam enkele berichtjes door, maar daarna nada, niets, zilch.
Als ZZP-er heb ik in elk geval al één grote opdracht gemist en heeft mijn niet reageren op mail van mij klanten geleid tot onduidelijkheden en irritaties.
Nee, Telfort is niet verantwoordelijk, zo meldde de helpdesk. Alleraardigst meisje dat haar excuses aanbood. Op mijn vraag waarom er niet gecommuniceerd wordt meldde zij dat een bakker toch ook niet zijn klanten informeert als er geen brood is?
Voor de goede orde, ik heb al lang een XS4all glasvezel abonnement maar heb mijn Wishmail aangehouden omdat ik daar vanaf het begin al mijn klanten mee heb bereikt. Het was niet mogelijk om alleen een e-mailadres aan te houden, dus heb ik het hele ADSL-abonnement vastgehouden. Driemaal raden wat ik ga doen als blijkt dat alle gebouncte mailtjes ook niet meer terugkomen, Vincent
Persoonlijke e-mailadressen eindigend op Gmail, Hotmail of Wish of wat dan ook, komen niet professioneel over.

Als je een website hebt en een domeinnaam daaraan gekoppeld hebt, zorg dan voor het toevoegen van een info@JOUWDOMEINNAAM.nl , zo komt het professioneel over.

Tevens is Wish.net uit de lucht?
Reputatie 8
Badge +16
@diana73, @raalt,

E-mail Basis bestaat uit de Telfort mailbox met daarbij bijbehorend Telfort e-mailadres. De andere e-mailadressen zijn gekoppeld aan de Telfort mailbox.

@conny.veerman

Vervelend om dit te vernemen. Er wordt nog altijd aan dit probleem gewerkt. Nogmaals excuses voor het ervaren ongemak.
Verstuur je mails vanuit je webmail?

Stephen
Reputatie 1
Wordt het langzamerhand tijd om met een hele grote groep gedupeerden actie te ondernemen? Misschien met hulp van Radar of Consumentenbond? Iemand een voorstel?
Reputatie 1
@Stephen,
Aangezien de webmail niet is gebaseerd op een alias (wat de 'wish ' adressen zijn) kan daarmee wel mail verzonden worden; deze heeft dan als afzender wnn******@telfort.nl, wat niet herkend wordt door ontvangers en over het algemeen dus ook niet vertrouwd. Geen werkbare optie dus.
Overigens heb ik ooit (in de tiscali periode) ooit een tiscali alias aangemaakt. Mail gericht aan dit alias komt wel binnen!
Wie weet hebben de technici hier iets aan.
Intuzsen zitten we al meer dan een week met deze storing. Het is werkelijk al te bar! GRRRRRRR
@diana73, @raalt,

E-mail Basis bestaat uit de Telfort mailbox met daarbij bijbehorend Telfort e-mailadres. De andere e-mailadressen zijn gekoppeld aan de Telfort mailbox.

@conny.veerman

Vervelend om dit te vernemen. Er wordt nog altijd aan dit probleem gewerkt. Nogmaals excuses voor het ervaren ongemak.
Verstuur je mails vanuit je webmail?

Stephen
Reputatie 1
Misschien is het handig voordat we actie ondernemen om er eerst voor te zorgen dat ZOVEEL MOGELIJK GEDUPEERDEN zich melden. Van een handjevol reacties zou ik als Telfort niet echt wakker liggen en is dit ook geen interessant item voor consumentenorganisaties.
Reputatie 1
Ik heb inmiddels via klachtenkompas (initiatief van de Consumentenbond) een klacht ingediend over deze gang van zaken:
https://www.klachtenkompas.nl/klachtindienen/klachtinvoeren
Reputatie 1
Ik heb inmiddels via klachtenkompas (initiatief van de Consumentenbond) een klacht ingediend over deze gang van zaken:
Reputatie 1
Zelfde gedaan, reactie telfort;
Geachte heer ,
KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.
Met vriendelijke groet,
KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

KPN???
Ook ik heb hetzelfde probleem.
.....@wish.net komt niet aan / ...@telfort.nl komt wel aan.
Ik loop ook al een week mails mis en daar zitten ook facturen bij.
Als ik aanmaningen krijg met boete's erop mag telfort ze betalen!
En misschien reakties op mijn sollicitatie brieven, misschien loop ik nu zelf een baan mis en ze liggen al niet voor het oprapen!!!!
Het is toch te gek voor woorden dat er niets aan gedaan wordt.
Ik wil ook al mijn mails met terugwerkende kracht alsnog ontvangen!!

Al 2x heb ik een melding geplaatst op de website maar niemand reageert.

TELFORT WORDT WAKKER EN DOE ER IETS AAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reputatie 1
@vsandfort: Telfort=KPN
Reputatie 1
Zojuist één mail mogen ontvangen op mijn Wishmail, waar is de rest?
Reputatie 1

bedankt voor de tip, ik heb een klacht ingediend
misschien helpt een mailtje aan de hoogste baas wel. Gokje; eelco.blok@kpn.com
Merk nu dat ik van afzenders met @hetnet.nl en @kpnmail wel mail in mijn wish inbox ontvang. Wellicht toevallig ook KPN gerelateerde providers net als telfort?
Als inkomende mail van afzenders met andere providers net zo behandeld wordt als van afzenders met KPN providers is het probleem opgelost toch?
Reputatie 1
Gisteravond ben ik gebeld door een mevrouw van Telfort; dit n.a.v. de klacht die ik via Klachtkompas heb ingediend (zie mijn vorige post). Ze vertelde dat er niemand meer op de afdeling aanwezig was. Dus ik ga er maar niet van uit dat er hard (lees: het weekend) aan de storing wordt gewerkt. Het heeft gewoon geen prioriteit. Ik word maandag teruggebeld door Telfort. Dan gaat ze me waarschijnlijk vertellen dat de techneuten 'hard aan het werk zijn de storing op te lossen'. Ik weet niet wat er aan de hand is -dat horen we niet- maar het lijkt me niet zo'n probleem, dat er meer dan een week voor nodig is om de klachten te verhelpen. Waren we maar belangrijk, dan was de storing binnen een dag opgelost...
Reputatie 1
Ook ik heb net bij de Consumentenbond een melding gemaakt
Hoe verder?? Al mijn mail komt via wishmail.net binnen. Rekeningen, familie mail etc

Hoe en wanneer wordt dit opgelost??
Het is echt belachelijk dat we niks van Telfort horen en we al lange tijd geen email ontvangen.

Michien dat alle wish.net gebruikers gezamelijk een klacht in kunnen dienen en ook vergoeding van het gemis en met name de mensen die belangrijke email niet hebben kunnen lezen en op kunnen reageren,

TELFORT LAAT VAN JE HOREN EN LOS HET OP !!!!!!!!!!!!!
Reputatie 1
Bijna 2 weken geen mail, steeds is het antwoord, er word aan gewerkt. Sorry dat ik daar geen vertrouwen in heb hoor, maar dit duurt toch veel te lang voor een storing!!!

Nu word er iets over email basis geroepen, hadden we daar mail over moeten hebben?? Want ik heb niets gezien. We hebben wel een @telfort adres maar die word niet gebruikt.

Wees nu aub heel eerlijk!!! Is er nog een kans dat wish.net weer gaat werken of niet???
Hallo Telfort,

Wordt dit überhaupt wel opgelost! Dit duurt wel heel erg lang zo!!!!!