beantwoord

Wat te doen met oude modem?

Reputatie 1
Vorige week werd ik door jullie benaderd met wat vragen over wifi in huis. Uit dit gesprek kwam de conclusie dat het modem vervangen moest worden. Gisteren ontvangen en geinstalleerd.

Tijdens dit gesprek werd ook gezegd dat het oude modem terug gestuurd moet worden en de instructies en adres enzo zou bij het nieuwe modem zitten. Alleen dit is dus niet het geval.

Ik wil hem best terug sturen, maar hoe en waar naar toe? Oude modem past niet heel goed in de doos van het nieuwe modem. Hij zal dus wat los in de doos zitten.
icon

Beste antwoord door Babylonia 16 mei 2018, 13:11

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modems-en-andere-apparatuur-terugsturen.htm

Antwoordnummer is zonder kosten.
Wel goed het verzend reçu bewaren.

Hoewel de bijbehorende klantgegevens aan het serienummer / MAC adres van apparaten zijn gekoppeld, kan het nooit kwaad een briefje met die gegevens in de doos bij te sluiten.

Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modems-en-andere-apparatuur-terugsturen.htm

Antwoordnummer is zonder kosten.
Wel goed het verzend reçu bewaren.

Hoewel de bijbehorende klantgegevens aan het serienummer / MAC adres van apparaten zijn gekoppeld, kan het nooit kwaad een briefje met die gegevens in de doos bij te sluiten.
Reputatie 8
Badge +17
Is het oude modem een zyxel 2602 of de 2810
Reputatie 1
@Babylonia Dank je wel. Wel gezocht, maar die informatie niet gezien. Dank.
@jimny Het oude modem is en 2812. Maakt dit uit? Het modem is al zeker 5 jaar in bezit.
Reputatie 8
Badge +17
De Zyxel 2812 hoef je niet te retourneren
Reputatie 8
Badge +16
Maar dan wel graag milieuvriendelijk af voeren.
☺️☺️
Reputatie 5
Badge +12
Hoi Savalizz, welkom op het forum. Hoe gaat het met het nieuwe modem en je WiFi? Merk je daarbij verbetering?

De Zyxels leveren we niet meer uit. Wij kunnen wel zorgen voor een goede en milieuvriendelijke verwerking van je oude modem. Je mag 'm daarvoor naar het antwoordnummer toesturen die je op de pagina vindt die Babylonia meestuurt. Op deze pagina kun je meer lezen over het retourneren van apparatuur.

Beantwoord dit je vraag?
Reputatie 1
@Cindy - Telfort Dank je wel. Ik moet binnenkort toch langs de mileustraat dan lever ik hem daar in.

Iedereen bedankt voor de reakties en het meedenken.
Reputatie 5
Badge +12
Helemaal top @Savalizz 🙂. Bedankt voor je bericht!

Reageer