beantwoord

wat is jullie probleem nu?

• 24 december 2012
  • 34 reacties
  • 8651 keer bekeken

telfort...

me moeder heeft net naar me gebeld van dat telfort naar haar nummer heeft gebeld. maar ze snapte er niet veel van?
ze zei dat het iets met upc heeft mee te maken? (dat we waarschijnlijk niet naar upc nummers kunnen bellen ofzo?)

wat bezielt jullie toch?

en nu?....
icon

Beste antwoord door Tuut-Tuut 24 december 2012, 16:16

Telfort int altijd de abbo kosten ALTIJD vooruit, dus alles over de afgelopen periode omdat je nieuw aangesloten bent PLUS de vaste kosten voor de nieuwe maand.

Eind Januari krijg je de rekening voor variabele kosten (gesprekskosten) over de dan afgelopen periode PLUS de vaste kosten voor de maand Februari
Bekijk reactie

34 reacties

Reputatie 8
Badge +18
op deze manier wordt dit forum een kindercreche :)
Naveltje??....

Pffff!!! alsjeblieft...... Pest me nou is niet!!! Kijk dit bedoel ik nou dus...

zucht
Reputatie 2
Badge +1
dat scheldwoord bestaat uit 3 letters
en zit een stukkie onder je naveltje
martin57@

''ik word zo moe van dat mannetje'' goh...... ;O wie zou het zijn joh? ;O

''laat je moeder het is regelen'' Die heeft er helaas geen verstand van
''of heb jij je moeder omgeluld om naar telfort te gaan en d,r is iets mis gegaan en je moeder zegt nu tegen een 14 jarig jongentje ,je zorgt maar dat alles goed komt?'' tjaa! ik moet toegeven dat upc gewoon veels te duur is. en daarom heb ik me moeder overgehaalt om naar telfort te gaan. en is heel onbeleefd zeg met je 'omgeluld' stoer joh...

'of zit je hier zomaar een (zeker een scheldwoord? lol) verhaal te schrijven uit verveling ?''

Droom maar verder. dat zou je denken ja. maar het is niet waar. maar tot nu toe is het goed gegaan dus van dit soort mensen word ik ook een beetje moe ja.

rpv@
goh.... er zitten veel asociale mannen/vrouwen hier he die iets hebben tegen 14 jarige jongentjes?...... 
die moderators zullen inderdaad ook stiekem gek worden van mij!.... ;-)

@edit

mischien is het maar voortaan beter als ik een prive bericht stuur naar kees-jan als ik hulp nodig heb. mischien nog beter. aangezien jullie een hekel aan me hebben. en de moderator heel lief schrijft naar me. maar stiekem mij ook haat. lekker respectvol zeg mensen?

pfffff of wouden jullie me soms pesten??...
Reputatie 2
Badge +1
ik word zo moe van dat mannetje,

laat je moeder het is regelen

of heb jij je moeder omgeluld om naar telfort te gaan  en d,r is iets mis gegaan 
en je moeder zegt nu tegen een 14 jarig jongetje , je zorgt maar dat alles goed komt ?

of zit je hier zomaar een *** verhaal te schrijven uit verveling ?
Badge
Prachtig, ga zo door, ik heb weer gelachen. 🙂
@kees-jan

tjaa! maarja........ of ze dat dan ook echt in de werkelijkheid gaat doen is de vraag he..
en gelukkig is het wel opgelost (:

rvp67@

geloofwaardig? goh vind je? denk je dat ik hier zomaar leugens plaats ofzo? denk je dat ik zo opgevoed ben om hier leugens te plaatsen?
de goede mensen moeten onder de kwade mensen leven. heel jammer...
als je op mij wilt stressen moet je maar op de niet opgevoede jongentjes stressen! jezus man. wat een klaagland zijn we geworden. effe serieus.
Badge
Waarom heb JIJ stress over een telefoon van je moeder ?
Waarom belt zij zelf niet even met Telfort, sterker nog, ze had iemand aan de lijn van Telfort en dan niet doorvragen tot ze het snapt ?

Jouw postings zijn nooit echt geloofwaardig he ?
Wel erg vermakelijk, dat dan weer wel.
Reputatie 8
Badge +17
Voor een afsluiting gaat Telfort echt niet bellen, dan krijg je éérst een betalingsherinnering via post of mail. En aangezien je pas begin deze maand een abonnement hebt bij Telfort, zal er nu nog geen herinnering verstuurd zijn.

Dat bellen van Telfort ging om het probleem dat jullie gehad hebben met die UPC nummers, maar dat is opgelost.

Je moeder laat jou wel veel dingen oplossen hè? Maar als ze gebeld wordt zal ze toch ook zélf goed moeten luisteren wát er gezegd wordt en eventueel aantekeningen maken zodat ze het jou ook weer goed kan vertellen!
oeps ik bedoel!!

hebt moet heeft zijn hihi
omdat die telfort jongen naar me moeder hebt gebelt ;p
Reputatie 8
Badge +17
Waarom denk je dat ze zouden afsluiten? Als de factuur gewoon betaald wordt is er toch geen enkele reden voor?

dus waarom?
tjaa dat hoop ik wel....
maar niet dan dat ze opeens aan afsluiten! maargoed!! opgelost is het wel....
ik hoop dat het ook zo blijft!! hihi (:
Reputatie 8
Badge +17
Je kan toch gewoon bellen naar je oma? die zit toch bij UPC? en zij kan jullie toch gewoon bellen?

maak je niet zo druk, waarschijnlijk heeft er iemand gebeld omdat jullie niet bereikbaar waren vanaf UPC aansluitingen, dat is toch allang opgelost?
kijk tot nu toe lukt de upc lijn wel.
maar waarom zegt de telfort jongen van dat we opeens worden afgesloten? welke probleem?
ze hebben die 140 al van ons rekening gezogen. dus ze moeten niet verder gaan zitten klagen.
of zit eelco blok hier stiekem achter? ik ben benieuwd hoor..
Reputatie 2
Badge +1
upc bellen of ze de lijn willen vrijgeven.
ik heb gebeld naar telfort. ze konden het zelfs niet achterhalen wie er gebeld heeft........

en nu? word ik toch zomaar afgesloten? van de upc klanten??
of zit directeur eelco blok maar stiekem mee te kijken? en dan een 14 jarige jongentje te grazen nemen?

graag antwoord alsjeblieft..
??............. kan er iemand ernaar kijken alsjeblieft??
maar tuut-tuut. nu zeurt me moeder alweer van dat ik weer telfort moet bellen...... en dat we voor niks zijn overgestapt van upc naar telfort.
zucht. dat heb ik weer.. maar ik probeer te wachten he maarja!..

@edit

alsjeblieft kan iemand van de telfort moderators een bericht plaatsen? ik zou het nu echt op prijs stellen. want ik refresh de heletijd de pagina al....
okee!!! ik probeer rustig af te wachten !!! ):
Reputatie 8
Badge +16
Dus is het tijd om even rustig af te wachten tot je hier een reactie krijgt van Telfort.
oh oeps :'o uhhh okeee :'o wist ik niet! ik dacht al. ;o

okee! en heb je dan uhh mischien ook enig idee waarom telfort belde van dat we niet meer mogen bellen naar upc nummers ofzo?? ;o
en die telefoonkosten snap ik ook nog steeds niet?? ;o
Reputatie 8
Badge +16
maar iemand heeft het verwijderd??? ):

Ja daar heb je "modjes" voor, Het begint met een J, die heeft even voor jouw privacy het bericht aangepast.
maar iemand heeft het verwijderd??? ):
Reputatie 8
Badge +16
Ik zou je bericht even aanpassen, al die telefoonnummers zit niemand op te wachten

Reageer