beantwoord

Wanneer kan ik het nieuwe modem dat aangevraagd is verwachten?

• 20 november 2018
  • 8 reacties
  • 322 keer bekeken

beste,
gisteren is er een monteur van guidion langs geweest. deze heeft na onderzoek geconstateerd dat de experia box v8 niet goed is. hij heeft een v10 bij jullie besteld. wanneer kan ik deze verwachten?
groet joop

Admin: Titel van je topic aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 21 november 2018, 16:59

Hallo Joop1979, leuk dat je het forum gevonden hebt, welkom! :)
Fijn dat de monteur een nieuw modem aangevraagd heeft, als je huidige V8 niet goed blijkt te zijn. Je ontvangt het nieuwe modem binnen uiterlijk 5 werkdagen, zo snel mogelijk thuis. Laat je weten wanneer je deze hebt ontvangen en of het allemaal is gelukt?
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Hallo Joop1979, leuk dat je het forum gevonden hebt, welkom! :)
Fijn dat de monteur een nieuw modem aangevraagd heeft, als je huidige V8 niet goed blijkt te zijn. Je ontvangt het nieuwe modem binnen uiterlijk 5 werkdagen, zo snel mogelijk thuis. Laat je weten wanneer je deze hebt ontvangen en of het allemaal is gelukt?
Hallo Alexandra, bedankt voor jou antwoord. Krijg ik hier nog een bevestiging en track and tracé van zover jij weet? Groet Joop
Reputatie 8
Badge +10
Goedemorgen Joop, graag gedaan! Er wordt geen track and trace link per e-mail verstuurd, maar als je dat fijn vindt kan ik wel voor je nakijken wat de status van de zending is 🙂 Kan je voor mij ook je postcode, huisnummer en eventueel klantnummer toevoegen aan je profiel hier op het forum? Dan kan ik je gegevens opzoeken als dat nodig is.
Hoi Alexandra, heb net mijn profiel aangevuld.
Groet Joop
Reputatie 8
Badge +10
Goedenavond Joop, dankjewel voor het invullen van je gegevens! Ik heb het voor je nagekeken, en zie dat het modem vanmiddag bij je afgeleverd is 🙂 Klopt dat? En is alles gelukt?
Goedeavond Alexandra, idd hij is binnen. Ik ga hem dit weekend installeren. Hopenlijk dat dan alle ongemakken weg zijn. Ik laat het weten hoe het is gegaan. Alvast bedankt
Reputatie 8
Badge +10
Hi Joop, fijn om te horen! Helemaal goed, laat maar weten hoe het afgelopen is. En een fijne avond gewenst.
Reputatie 8
Badge +10
Goedemorgen, ik hoop dat alles gelukt is en goed gaat met het nieuwe modem! Je weet me te vinden, als ik iets voor je kan doen.

Reageer