beantwoord

wachtwoord voor Windows mail live 2011 kwijt

• 15 mei 2015
  • 2 reacties
  • 1586 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo,
Ik ben helaas mijn wachtwoord WML 2011 kwijt. Was voorheen klant van Lijbrandt en gebruik een e-mailadres met .....@lijbrandt.nl. Ik wil graag hetzelfde e-mailadres blijven gebruiken. Kan Telfort voor mij het wachtwoord voor Windows live mail achterhalen?

Bij voorbaat dank voor uw reactie.
icon

Beste antwoord door Michael 19 mei 2015, 14:52

@di657348,

Wat bedoel je precies met Windows Live Mail? Dit lijkt iets te zijn wat door Microsoft wordt gefaciliteerd. Het wachtwoord van jouw @lijbrandt.nl e-mail adres kan je wijzigen via Mijn Telfort. Je kunt deze vervolgens gebruiken voor je e-mail.

Beantwoordt dit je vraag? :)

Michael
Bekijk reactie

2 reacties

Badge
Hallo,
Ik ben helaas mijn wachtwoord WML 2011 kwijt. Was voorheen klant van Lijbrandt en gebruik een e-mailadres met .....@lijbrandt.nl. Ik wil graag hetzelfde e-mailadres blijven gebruiken. Kan Telfort voor mij het wachtwoord voor Windows live mail achterhalen?

Bij voorbaat dank voor uw reactie.

Even bellen naar 0900-9596, ze zijn er vandaag tot 21.00 en morgen tot 16.00 uur
Reputatie 8
Badge +2
@di657348,

Wat bedoel je precies met Windows Live Mail? Dit lijkt iets te zijn wat door Microsoft wordt gefaciliteerd. Het wachtwoord van jouw @lijbrandt.nl e-mail adres kan je wijzigen via Mijn Telfort. Je kunt deze vervolgens gebruiken voor je e-mail.

Beantwoordt dit je vraag? :)

Michael

Reageer