Waarom kan ik mijn abonnement niet upgraden?

• 31 mei 2012
  • 1 reactie
  • 2184 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 0 reacties
Zojuist met jullie klantenservice gebeld... wat een stelletje amateurs. Ik maak ondertussen al een tijdje gebruik van jullie internet voor thuis (instap abonnement) en wil dit nu aanvullen met interactieve tv, internet standaard en vast bellen. Zodra ik een abonnements wijziging indien via de website kan ik alleen kiezen voor internet standaard en vast bellen. Waar ik gebruik van wil maken is de aanbieding die tot 1 juni geldig is zodat ik ook interactieve tv kan ontvangen welke gratis word geinstalleerd door een monteur. Graag zou ik iemand van jullie aan de lijn krijgen die dit samen met mij kan regelen...
Ik vertrouw er op dat ik zsm word terug gebeld en i.i.g. voor 1 juni zodat ik nog gebruik kan maken van de aanbieding.
Mvg,
JJD

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

1 reactie

Hi JJD,

Ik heb nu ook interactieve tv bij mijn pakket aangevraagd dat ging helemaal prima.
Ik heb dit nummer gebeld, het is gratis 0800-1707 zij helpen je bij bestellen. Ik kwam er zelf ook niet uit. En vond dit nummer op de website van Telfort.
Probeer het, zij hebben mij fantastisch geholpen.

Groetjes