Verrekening telefoonkosten

  • 16 november 2012
  • 0 reacties
  • 1244 keer bekeken

Beste Telfort,

Op 12 november jl. heb ik drie maal contact gehad met de klantenservice. Nadat een elektriciën bij ons het stroom eraf heeft gehaald, vervolgens weer aangezet, werkte de WIFI niet meer. Ik heb contact opgenomen met Telfort, vervolgens moet ik bijna 10 minuten wachten voor ik een medewerker aan de telefoon heb. Zij gekeken in de router, niks aan de hand, de voeding zal wel kapot zijn meneer er wordt een nieuwe voeding opgestuurd. Na een x aantal minuten spontaan doet WIFI het weer, alleen de telefoon niet meer. Toch maar weer Telfort bellen misschien toch iets anders aan de hand? En weer LANG wachten. Vervolgens bleek de telefoon in de verkeerde poort te zitten, WIFI doet het nog steeds, en we hangen op i.v.m. de telefoon WIFI weer weg. Toch maar weer terug bellen en WEER lang wachten. Er worden wat dingen in de router aangepast, WIFI doet het. Wij hangen op, 2 minuten later, WIFI verbinding weg! Terug gebeld nu krijgen we een nieuwe router. En de router is nog niet binnen.

Ik hoop dat jullie het bedrag van € 29,04 willen verrekenen?

Met vriendelijke groet,
dvb1977

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer