Verhuizing en pakket uitbreiding

• 22 april 2013
  • 0 reacties
  • 1999 keer bekeken

Ik ga binnen kort verhuizen, heb een KPN aansluiting voor de vaste telefoon & Telfort Internet.

Nu wil op m'n nieuwe adres alles van Telfort, ben dus begonnen op jullie site mijn abo uit te breiden met telefoon. Onderdeel hiervan is het opzeggen van de KPN lijn en nummerbehoud. Prima, besteld en bevestiging ontvangen.
Vervolgens wil ik mijn verhuizing door geven. Dit blijkt niet mogelijk te zijn....

Je krijg de melding:

Er is al een wijziging van u in behandeling genomen. Daardoor is het niet mogelijk online wijzigingen aan te brengen in deze verhuizing. Neem om de verhuizing alsnog door te geven contact op met de Telfort klantenservice via 0900-9596 (€ 0,10 per minuut).

1. Waarom niet een waarschuwing vooraf dat er maar één bestelling per keer gedaan kan worden....

Aan telefoon de situatie uitgelegd... Het enige wat ze kunnen doen is de bestelling annuleren en dan kan ik morgen of anders overmorgen proberen mijn verhuizing door te geven.

Zucht... Dus KPN moet nu ook mijn vaste telefoon eerst voor een paar dagen mee verhuizen om vervolgens opgezegt te worden door Telfort. Beetje zonde van iedereens tijd (en geld).

Vervelender is echter dat ik ook m'n TV bij Telfort wil nemen, fijn voor jullie, toch...
Ziggo is al opgezegd voor de oude locatie, maar ik moet dus wachten tot na de verhuizing voordat ik de TV kan aanvragen... en als dat geregeld is pas de telefoon om laten zetten. Hoeveel weken zijn we dan verder? En ik mag toch hopen dat ik ook niet elke keer een nieuw modum ga ontvangen en het oude weer moet opsturen...

2. Dat dit niet via de website kan, kan ik me nog voorstellen, maar waarom het ook niet via de jullie servicedesk in één keer geregeld kan worden is me een raadsel.

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer