vraag

Verhuizing doorgeven

• 22 augustus 2012
  • 27 reacties
  • 5611 keer bekeken

al weken lang krijg ik de melding op de Telfort internet klantninlog na aanklikken "verhuizing doorgeven":
Niet mogelijk via Mijn Telfort
Helaas is het momenteel voor u niet mogelijk om een verhuizing via Mijn Telfort door te geven. Neem contact op met de klantenservice voor het doorgeven van uw verhuizing!

Bel ik de klantenservice krijg ik te horen dat als het op het internet niet werkt deze mij ook niet verder kan helpen.

WAT NU de verhuizing naar mijn nieuwe adres staat voor de deur toch maar abo opzeggen en een nieuw aanvragen op waar ik kom wonen. (zonder kosten en gratis installatie) maar dat wil ik helemaal niet.

27 reacties

Reputatie 1
Badge
Begin volgende week heb ik ook een verhuizing voor de deur staan, nu heb ik dit al meerdere malen aan Telfort doorgegeven, mar ik word aan alle kanten keihard genegeerd. Achter de mail verschuilen ze zich achter de no reply regel en telefonisch beweren ze iedere keer een storing te hebben in het systeem.

Ik heb echt zo snel mogelijk internet nodig, daarnaast blijf ik graag bij Telfort, maar ik weet echt niet wat ik moet doen als het deze week nog niet geregeld is.
Reputatie 1
Ahaa! ik dacht al dat het aan mij lag. Ook ik kan mijn komende verhuizing niet online doorgeven. TELFORT WORDT EENS WAKKER JOH!
Ik kan mijn verbinding ook niet verhuizen via de site of via de klantenservice, zoals in de openingspost staat vermeld. Kan ik ook via de privé-bericht procedure verhuizen? De verhuismodule op de site is al minstens twee weken plat heb ik gemerkt.

Gerlof
Reputatie 4
Badge +3
@stijno,

Dat is erg verwarrend, ik help u graag verder in deze kwestie.

Maak in een privé bericht uw naw-gegevens en 06-nummer kenbaar voor nader onderzoek.

Henk
Bedankt, Henk dat u mij wilt helpen.

Met onmiddelijke ingang kan de verhuizing starten van zowel postadres als aansluitadres, verder blijven alle administratieve gegevens hetzelfde
klant installeert zelf het Telfort internet modem en internet TV
Het is van groot belang is dat er geen onderbreking in deze dienst optreedt bij de verhuizing / omschakeling.
De aansluiting is hetzelfde en is voorheen als internetaansluiting actief geweest bij Online.

Met dank
Reputatie 4
Badge +3
@sijno,

Ik heb uw persoonlijke gegevens opgeslagen en uw post gewijzigd.

Ik zet dit door en verwacht vandaag, uiterlijk morgen terugkoppeling hiervan.

Henk
@sijno,

Ik heb uw persoonlijke gegevens opgeslagen en uw post gewijzigd.

Ik zet dit door en verwacht vandaag, uiterlijk morgen terugkoppeling hiervan.

Henk

Al weer bijna 3 weken verder niets gebeurd tenminste geen enkele bevestiging nar ons toe.
Graag duidelijkheid Met dank,
Ik zit dus met hetzelfde euvel de start met Telfort was ook al niet te best,  Ik had al direct spijt dat ik geen KPN had genomen wat mijn ex-vriend ook had,
Nu nog meer ik kan mijn verhuizing niet doorgeven MIJN VASTE TELEFOON VAN JULLIE WERKT OP DIT MOMENT OOK NIET ik heb al enkele keren gebeld MOBIEL vele malen geprobeerd hier via internet,
Ik baal echt ik heb helaas nog geen jaar vol maar als dit niet goed opgepakt wordt stop ik met dit abbonnement. Ik wordt door jullie niet serieus genomen lijkt wel.
Hoe kan ik mijn verhuizing  doorgeven  IS DIT ZO MOEILIJK kan er dan verdorie geen notitie gemaakt worden, je staat ik weet niet hoelang in de wacht. WAT DAT AL NIET KOST WEER ALLEMAAL. IK HEB HET HELEMAAL GEHAD. IK HEB NU WEL WAT ANDERS TE DOEN 
NAMELIJK VERHUIZEN.
Reputatie 1
Badge
Het kan toch niet zo zijn dat Telfort zogenaamd maanden lang met een storing zit, dit maken ze ons wijs om zich zo te verschuilen achter een kleine moeite die ze blijkbaar niet willen doen. Ik was opzich altijd tevreden over Telfort, totdat dit euvel zich voordeed. Hetgeen wat ik nu heb gedaan is een nieuw abonnement aangevraagd en daarbij gelijk gemeld dat ik ik overstap. Ik ben benieuwd heb nog niets gehoord van Telfort, maar ik hoop wel dat de bestelling binnenkomt bij Telfort.

Ik weet wel dat Telfort op deze manier erg veel klanten kwijt raakt lijkt me niet dat ze dit willen, maar ze hebben het zelf in de hand.
al weken lang krijg ik de melding op de Telfort internet klantninlog na aanklikken "verhuizing doorgeven":
Niet mogelijk via Mijn Telfort
Helaas is het momenteel voor u niet mogelijk om een verhuizing via Mijn Telfort door te geven. Neem contact op met de klantenservice voor het doorgeven van uw verhuizing!

Bel ik de klantenservice krijg ik te horen dat als het op het internet niet werkt deze mij ook niet verder kan helpen.

WAT NU de verhuizing naar mijn nieuwe adres staat voor de deur toch maar abo opzeggen en een nieuw aanvragen op waar ik kom wonen. (zonder kosten en gratis installatie) maar dat wil ik helemaal niet.

Hoi ik ben Op zoek naar een zeker familie opsteeg uit Eindhoven .

Mvgr

Koen Wolters
Reputatie 3
Badge +8
Hi Koen,

Ik zag je bericht langskomen. Wat bedoel je precies? Waar heb je gegevens voor nodig? Ik hoor het graag van je!
Badge +1
@Sempron538,

Vervelend te lezen dat het niet is gelukt om uw verbinding te verhuizen. Ik heb gecontroleerd of dit werkt, door in te loggen op Mijn Telfort kunt u de verhuizing doorgeven. In dit niet lukt lees ik dat graag, ik kan dit dan escaleren naar de juiste afdeling.

@ Iljeu,

Welkom op het forum! Een verhuizing kunt u doorgeven via Mijn Telfort. Ik lees graag of dit lukt! V.w.b. Vast Bellen, kunt u niet bellen, niet gebeld worden of beide? Als u uw naam, postcode en huisnummer via een privébericht kenbaar maakt kan ik dit voor u onderzoeken.

Jeroen
Reputatie 1
Badge
@Jeroen,

Als het mijn was gelukt om dit online te doen had ik dit allang gedaan, maar ik krijg nog steeds de melding in beeld om contact op te nemen met de Helpdesk. Zodra je contact opneemt met de helpdesk, blijft men daar ook beweren dat ze met een storing te maken hebben.

Echt leuk vind ik dit niet, want ik moet nu denk ik wel lang wachten voordat ik internet en tv heb op het nieuwe adres. Ik hoop dat dit vandaag nog opgelost gaat worden.
Badge +1
@gurb,

Mijn excuses voor de late reactie, graag help ik u verder met de verhuizing. Als u uw naam, geboortedatum, rekeningnummer, huidige en nieuwe postcode + huisnummer via een privéberichtaan mij kenbaar maakt, dan kan ik de verhuizing voor u doorvoeren.

Wilt u dezelfde producten die u nu heeft behouden op uw nieuwe adres (indien beschikbaar)? Vergeet niet om rekening te houden met eenmalige verhuiskosten van 25,00 euro en een oplevertijd van ongeveer 3 weken.

Graag lees ik in uw privebericht ook uw akkoord over de kosten, ik kan de verhuizing dan voor u doorvoeren.

Jeroen
Badge +1
@Sempron538,

Als u mij de postcode en huisnummer van uw nieuwe adres via een privébericht kenbaar maakt kan ik voor u nagaan wat er precies misgaat. Kunt u tevens aangeven of er een telefoonabonnement actief is in de nieuwe woning en welk abonnement u wilt (huidige meenemen of nieuwe abonnement vorm). Ik kan dan nagaan wat er misgaat bij het doorgeven van de verhuizing.

Jeroen
Kunnen jullie mij aub bellen over dit ik ben niet bekend met die chats en toestanden. EN BEN AAN T SCHILDEREN IN MN NIEUWE HUIS EN HEB DAAR DUS GEEN COMPUTER

Ik wil wel antwoord vandaag nog.

MORGEN HEB IK KONTAKT MET KPN.

Klantcode TVBMYCIW18

ER GAAT NIKS mIS OP MIJN NIEUWE ADRES IK KAN JULLIE NIET BEREIKEN DAT GAAT MIS. OM EEN SIMPELE VERHUIZING DOOR TE GEVEN.
Ps ik kan ******** niet antwoorden een mail
Bij wie kan ik de kosten van mobiel declareren
Gelukkig loopt dat abonnement niet via jullie
Reputatie 1
Badge
Ik mag er toch vanuit gaan dat Jeroen dit vandaag nog doorzet en dit onderwerp in behandeling neemt. Maar ik blijf er bij eerst zien dan geloven, want even snel een bericht typen op een forum is natuurlijk zo gebeurd, om dan waarschijnlijk zogenaamd goed over te komen, voordat andere mensen dit ook lezen.

Als dit goed opgelost word ben ik ook wel zo eerlijk om een goed woordje te doen voor Telfort. Ik ben eerlijk hopelijk mogen we dit dan ook verwachten van Telfort.
Het is toch ronduit schandalig dat je al 60 dagen geen verhuizing door kunt geven omdat Telfort zegt dat hun systeem niet werkt. Net klantenservice maar weer ens gebeld. Nee als u het niet kunt via mijntelort kunnen wij het ook niet belt u over een paar dagen nog eens terug.
Niet te geloven en dan maar mijn betalingen storneren en helemaal in de ellende terecht komen? Ik ga dit melden bij belangenorganisatie deze Telcom terreur.
Wat is er tegen de optie van het opzeggen van het oude abonnement en het aanvragen van een nieuw abonnement op het nieuwe adres?

Ik heb hier wel aan gedacht. Het huidige abonnement is nog lang geen jaat oud dus dan zit ik vast aan de opzeggingskosten. Het nieuwe adres is maar een etage lager dus kan hier nu in Eindhoven nog wel een week of zo (zonder de TV weergave) gebruik maken van het oude internet aansluitadres. Blijf het vreemd vinden dat er ook op klachten naar Telfort geen enkele inhoudelijke oplossing wordt geboden misschien ook nog eens de verhuizing schriftelijk aanmelden. Of gewoon op het nieuwe adres een nieuw abonnement afsluiten (bij Telfort) en maar zien wat voor administratieve ellende dat weer oproept?
Badge +2
In het ergste geval kan je voor de iTV ook eenmalig een draadloze set aanschaffen (a €55 voor 1 TV, €85 voor 2), dan kan je het een etage lager wellicht gewoon allemaal gebruiken, maar in feite zou je verwachten dat het allemaal niet zo lastig zou moeten zijn... Wellicht is er iets unieks aan de hand en kan de webcare hierbij assisteren.
Bedankt maar dat ia niet het probleem er ia ook Telfort tv voor iPad
Ik heb vandaag hetzelfde abonnement besteld op het nieuwe woon adres denk de enige passende oplossing in dit door Telfort veroorzaakte probleem. Verde ook geen enkele reply van Telfort ontvangen
Badge +1
@Iljeu,

Vervelend te lezen dat het niet gelukt is uw verhuizing door te voeren, ook de lange wachttijden bij onze telefonische klantenservice zijn niet prettig, mijn excuses daarvoor! Graag help ik u verder met uw verhuizing, als u uw naam, huidige postcode en huisnummer via een privébericht kenbaar maakt kan ik uw verhuizing invoeren.

Jeroen
Reputatie 1
Badge
Het is goed om te horen dat het nu eindelijk opgelost kan worden en nu maar hopen dat Jeroen zijn beloftes na komt! Ik verwacht van Jeroen morgen nog wel even een mail of telefonisch bericht dat het daaadwerkelijk is overgezet, zodat ik zeker weet dat dit bevestigd kan worden. 

Verder kan ik Telfort alleen maar aanraden haar klantenservice beter te ondersteunen en iets klantvriendelijker te worden, want op deze manier eeen verhuizing door geven is natuurlijk een omweg die niet nodig mag zijn.

Reageer