beantwoord

vergoeding aanvragen

• 30 mei 2013
  • 24 reacties
  • 5447 keer bekeken

Badge
vrijdag tot en met dinsdagmorgen heb ik geen internet en vaste telefoon gehad door een fout van telfort zelf
Maandag heb ik verschillende keren gebeld met klantenservice, na de 4e persoon werd ik door verbonden met de 2e lijn en die zag wat er was fout gegaan
dinsdagmorgen is er een monteur van KPN geweest en het is opgelost
Die man vertelde mij dat ik een vergoeding kon aanvragen omdat ik geen itnernet en vaste telefoon had en mobiele kosten heb moeten maken
Doordat de fout bij jullie TELFORt lag

Mijn  vraag, waar kan ik die vergoeding aanvragen

mvg

Willeke73
icon

Beste antwoord door Henk - Telfort 30 mei 2013, 14:07

@Willeke73,

Welkom op ons forum!

Erg vervelend dat je even geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten.

Ik kan je in dit geval een compensatie aanbieden van één maand abonnementskosten.

Henk
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

24 reacties

Reputatie 4
Badge +3
@Willeke73,

Welkom op ons forum!

Ik kan je in dit geval een compensatie aanbieden van één maand abonnementskosten.

Henk
Badge
dat zou mooi heel mooi zijn want dan heb mijn kosten wat betrefd bellen zeker terug, dus ja doe maar
en wanneer zie ik dat dan, zal wel met factuur van juli  zijn denk ik
Reputatie 4
Badge +3
@willeke73,

Zou je in een privé bericht je postcode en huisnummer kenbaar willen maken? Dan zal ik de compensatie meteen in orde maken.

Dit bedrag zul je terugvinden op de factuur van juni inderdaad. :)

Henk
Badge
dank je wel voor je snelle reactie Henk :o
Reputatie 4
Badge +3
@willeke73,

Geen dank, creditering is aangemaakt. Zou je nog even een bericht willen plaatsen als het allemaal naar behoren is verlopen?

Henk
Badge
Natuurlijk doe ik dat, je leest het wel
Badge
Heb net de nota gezien en die compensatie die jij heb toegezegt voor juni heb ik niet gekregen @henk
Reputatie 4
Badge +3
Heb net de nota gezien en die compensatie die jij heb toegezegt voor juni heb ik niet gekregen @henk

Apart, ik ga dit voor je uitzoeken en laat dit weten zodra ik het antwoord weet.

Mijn excuses voor het ongemak.

Henk
Badge
dank je wel Henk voor het snelle reageren en wacht af
Badge
jammer dat ik geen reactie/antwoord meer heb gekregen
Reputatie 4
Badge +3
jammer dat ik geen reactie/antwoord meer heb gekregen

Excuus, dat is inderdaad niet mijn bedoeling geweest.

Vergoeding is alsnog doorgevoerd voor aankomende factuur.

Henk
Badge
ik wacht af en je ziet mijn reactie verschijnen
Badge
Nu heb ik weer geen internet en telefoon sinds gisteravond, kunt u misschien kijken wat er aan de hand is
Reputatie 4
Badge +3
Nu heb ik weer geen internet en telefoon sinds gisteravond, kunt u misschien kijken wat er aan de hand is

Ik zie inderdaad sinds gisteravond geen verbinding meer met het modem, welke lampjes staan er op het modem aan?

Henk
Badge
power en dsl lampje blijft knipperen
Reputatie 4
Badge +3
power en dsl lampje blijft knipperen

Zou je het modem van een reset willen voorzien? Achterop het modem zit het reset-gaatje, als je deze voor een periode van 20 seconden vasthoudt wordt het modem gereset.

Henk
Badge
tot 2x toe gedaan, en power, ethernet blijft branden en dsl blijft knipperen of gaat voor aantal secondes uit
heb stekkertjes allemaal uitgehad, gereset maar nog niks
Reputatie 4
Badge +3
tot 2x toe gedaan, en power, ethernet blijft branden en dsl blijft knipperen of gaat voor aantal secondes uit
heb stekkertjes allemaal uitgehad, gereset maar nog niks

Ik zie sinds 16.31 weer een aanmelding van het modem, kun je bevestigen dat de verbinding weer werkt?

Henk
Badge
jaaa hij doet het weer, had het zo al gedaan zoals jij vroeg en gebeurde niets stuur hier bericht en hij det het weer...denk dat jij gouden handen heb ofzo haha

dank je wel Henk

gr Wilma
Badge
Helaas moet ik weer melden dat ik geen internet en telefoon heb, zeker vanaf gistermorgen
Heb al paar keer gereset, stekkers eruit en weer erin gestopt maar niks
Tis vanaf dat het verandert is dat ik hele tijd geen internet en foon heb, hopelijk word dit snel verandert
Reputatie 4
Badge +3
Helaas moet ik weer melden dat ik geen internet en telefoon heb, zeker vanaf gistermorgen
Heb al paar keer gereset, stekkers eruit en weer erin gestopt maar niks
Tis vanaf dat het verandert is dat ik hele tijd geen internet en foon heb, hopelijk word dit snel verandert

Zojuist een vervangend modem verstuurd, zou je willen laten weten wanneer deze binnengekomen is en of alles weer naar behoren werkt?

Henk
Badge
Dank je wel Henk voor de snelle hulp, nieuwe modem binnen...aangesloten en heb weer internet en telefoon
Wederom mijn vraag, kan ik compensatie krijgen omdat ik weer zonder internet en telefoon heb gezeten in totaal 4dgn in 1 week tijd
@Willeke73,

Welkom op ons forum!

Henk

Hoi Henk,
Ik heb afgelopen weekend een zelfde soort storing gehad en toen ik maandag hierover belde, is mij toegezegd dat ik 1 maand abb. kosten niet hoefde te betalen en een vergoeding kon krijgen voor mijn mobiele internet kosten die door deze storing volledig zijn gebruikt. Ik moest hierover terug bellen als de storing volledig opgeheven zou zijn.
Vanmorgen heb ik weer gebeld, en deze meneer zei mij niets te kunnen zeggen over de compensatie vergoeding, ik moest dit via de site regelen. Kunt u mij misschien helpen?

Mevr. C
Reputatie 8
Badge +17
@Willeke73,

Welkom op ons forum!

Henk

Hoi Henk,
Ik heb afgelopen weekend een zelfde soort storing gehad en toen ik maandag hierover belde, is mij toegezegd dat ik 1 maand abb. kosten niet hoefde te betalen en een vergoeding kon krijgen voor mijn mobiele internet kosten die door deze storing volledig zijn gebruikt. Ik moest hierover terug bellen als de storing volledig opgeheven zou zijn.
Vanmorgen heb ik weer gebeld, en deze meneer zei mij niets te kunnen zeggen over de compensatie vergoeding, ik moest dit via de site regelen. Kunt u mij misschien helpen?

Mevr. C

Hallo het is volstrekt overbodig om je vraag dubbel te plaatsen hier op het forum, je vraag wordt in dit topic verder behandeld https://forum.telfort.nl/wifi-269/compensatie-storing-56252