beantwoord

Vergoeding?

• 22 januari 2013
  • 10 reacties
  • 5514 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
Beste Telfort,

Vanwege een groot aantal langdurige problemen bij de levering van mijn internet en tv is mij door jullie schriftelijk een vergoeding van € 50,- toegezegd. Deze vergoeding zou, aldus de brief, verrekend worden met mijn factuur van december. Dit is echter niet gebeurd. Vindt deze verrekening nu plaats met mijn factuur van januari of gaat er iets niet goed?

Met vriendelijke groet,

MJB
icon

Beste antwoord door Jelmer - Telfort 22 januari 2013, 13:57

@MJB,

Bedankt voor je bericht. Er is op 19 december een vergoeding voor € 50,- aangemaakt. Deze kan pas worden verrekend met de factuur van 28 januari.

Jelmer
Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Badge +19

Krijg ik deze kosten vergoed en hoe.................................
Vraag ik maar aan JELMER

Jelmer werkt niet meer bij 'Webcare'.
Webcare is daarnaast niet in het weekend op het forum aanwezig.
[quote]Na het afsluiten van een abbonement van Digitale TV is mijn modem geresset, waardoor telefonie niet meer werkte. Ik heb hiervoor drie keer moeten bellen en bijna een uur verbeld met mijn mobiel. D.d. 20/3 en 21/3. Pas bij de laatste telefoontje was het probleem opgelost. 

[/QUOTE

]Krijg ik deze kosten vergoed en hoe.................................
Vraag ik maar aan JELMER
Na het afsluiten van een abbonement van Digitale TV is mijn modem geresset, waardoor telefonie niet meer werkte. Ik heb hiervoor drie keer moeten bellen en bijna een uur verbeld met mijn mobiel. D.d. 20/3 en 21/3. Pas bij de laatste telefoontje was het probleem opgelost. 
Krijg ik deze kosten vergoed en hoe............
Reputatie 8
Badge +16
Je hebt vaak wel recht op compensatie van het abonnementsgeld voor de dagen dat je niet van de dienst gebruik hebt kunnen maken. Hier moet je zelf om vragen bij Telfort.

De vraag is of dat de moeite waard is voor enkele dagen dat je moet wachten op een nieuw modem.
Badge
Aangezien Telfort je een modem in bruikleen geeft en deze kostgenloos vervangt bij defect, ben ik bang dat je geen vergoeding gaat ontvangen
Badge
Dan kun je nog lang wachten denk ik, ik heb nog zelfs geen antwoord op de vraag of ik nog vergoeding ga krijgen vanwege een defect modem.!
In aansluiting op bovenstaande berichten het volgende:

Er zou een vergoeding van € 50 aangemaakt zijn. Tot nu toe is er alleen een bedrag van € 25 in mindering gebracht op mijn factuur van januari. Voor februari is weer het reguliere bedrag in rekening gebracht. Hoe zit dit?

Mario
@MJB,

Bedankt voor je bericht. Er is op 19 december een vergoeding voor € 50,- aangemaakt. Deze kan pas worden verrekend met de factuur van 28 januari.

Jelmer

Beste Jelmer,

Wederom bedankt voor je spoedige reactie en geruststellende mededeling.

MJB
Badge
@MJB,

Jelmer
Badge
@MJB,

Ik wil dit graag voor je controleren. Kun je mij jouw postcode en huisnummer in een privébericht sturen?

Jelmer

Reageer