Verbindingsprobleem tussen Zyxel router en Sony Android TV

• 11 december 2016
  • 2 reacties
  • 670 keer bekeken

Badge
Sinds afgelopen vrijdag heb opeens een probleem met de connectiviteit tussen mijn Zyxel P-2812HNU-F1 en mijn Sony X8509C Android TV. De snelheid tussen beide apparaten is zowel bekabeld als draadloos niet sneller als 1,5Mbit. Het is zo onmogelijk om video's te kijken op Youtube of Kodi. Op mijn laptop en mobiele telefoon is de snelheid via de Zyxel wel zoals normaal. Ik heb zowel de router als mijn TV gereset naar de fabrieksinstellingen maar helaas zonder resultaat. Het probleem zit niet in de TV want als ik via een ander draadloos netwerk verbinding maak is er niks aan de hand.

Dus kort samengevat: zowel draadloos als bekabeld is de netwerksnelheid tussen router en TV maar 1,5Mbit.

Help, hoe dit op te lossen? Ik ga morgen sowieso de klantenservice maar bellen met het verzoek de router om te ruilen, ik heb hem al 8 jaar.

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Laurent, wat vervelend dat je verbindingsproblemen ervaart. Ik ontvang graag je adresgegevens in een privébericht. Na ontvangst ga ik dan kijken wat ik voor je kan betekenen.