beantwoord

Verbinding printer valt weg op Experiabox V10

  • 5 maart 2018
  • 5 reacties
  • 637 keer bekeken

Sinds kort heb ik glasvezel met een V10 modem.
Ik heb de printer(Epson XP 412) geinstalleerd en hij werkt goed. Als ik de printer uit zet en later
weer aanzet om te printen geeft hij aan dat hij geen verbinding heeft met het modem. Om
te printen moet ik dan de printer verwijderen en opnieuw aanmelden. Dan dietie het weer.
Wie kan mij helpen.
icon

Beste antwoord door Enterprise 5 maart 2018, 15:10

Het kan helpen om de printer een vast IP-adres te geven in DHCP Binding.
Hieronder staat hoe je dat doet (wel eerst een stukje naar beneden scrollen).

https://forum.kpn.com/internet-9/experia-box-v10-veelgestelde-vragen-344379
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +19
Het kan helpen om de printer een vast IP-adres te geven in DHCP Binding.
Hieronder staat hoe je dat doet (wel eerst een stukje naar beneden scrollen).

https://forum.kpn.com/internet-9/experia-box-v10-veelgestelde-vragen-344379
Heb je de printer bedraad aangesloten of gebruik je deze standalone via WiFi?
De huidige wifi problemen met de v10 op de 5 ghz kunnen ook roet in het eten gooien.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Jan, welkom op het forum. Heb je iets aan de tips van Enterprise en Galdor gehad? Ik hoor het graag van je.
Heb de printer op uw aanraden een vast IP adres gegeven. En.... het werkt. Bedankt.
Reputatie 8
Badge +19
Heb de printer op uw aanraden een vast IP adres gegeven. En.... het werkt. Bedankt.
Graag gedaan, en fijn om te lezen dat het probleem is opgelost.
De V10 heeft helaas de neiging om lokaal toegekende IP-adressen na een poosje weer te vergeten tenzij je ze op deze manier vastlegd...

Reageer