beantwoord

Veilig telfort niet op tablet te activeren

• 21 september 2015
  • 9 reacties
  • 1237 keer bekeken

Ik heb gisteren het veiligheidspakket "Veilig Telfort" aangeschaft (5 euro/mnd).

Ik heb het wel op mijn Windows-pc kunnen installeren.
Op mijn android samsung tablet SM-T210 heb ik de app geinstalleerd maar kan deze niet activeren met
Mijn telfort inloggegevens, emailadres en wachtwoord.

Wie kan mij advies geven?

Nico
icon

Beste antwoord door Stephen 2 oktober 2015, 17:29

Beste Nico, op dit moment zijn er inderdaad problemen. Deze worden komende week opgelost. Graag doe ik een beroep op jouw geduld en te wachten op de oplossing.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

9 reacties

Ik heb gisteren het veiligheidspakket "Veilig Telfort" aangeschaft (5 euro/mnd).

Ik heb het wel op mijn Windows-pc kunnen installeren.
Op mijn android samsung tablet SM-T210 heb ik de app geinstalleerd maar kan deze niet activeren met
Mijn telfort inloggegevens, emailadres en wachtwoord.

Wie kan mij advies geven?

Nico
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Nico, welkom op het forum en excuses voor de late reactie. Is het inmiddels gelukt om Telfort Veilig te installeren? Zo niet, kun je mij aangeven waar je vast loopt en welke melding je ontvangt? Alvast bedankt!
Goedenavond Stephen,

Het is mij eindelijk gelukt om "Telfort Veilig" op mijn android tablet te zetten!

Wel een opmerking: Op de tablet inloggen op Mijn Telfort met gebruikersnaam en wachtwoord lukt niet;
ik denk wel op mijn Windows-pc waarop in 1e instantie de software is geinstalleerd.

En het valt mij wel tegen dat, als ik een update wil doen dat je daarvoor moet betalen bij de (eerste) soft-
ware-verstrekker! Onder andere voor bescherming tegen malware etc.: Misschien mijn te hoge verwachting
of doe ik iets verkeerd?

Van je te vernemen en nog bedankt voor je eerste snelle reactie.

Vr. Gr. Nico
Reputatie 8
Badge +16
Beste Nico, excuses voor de late reactie. Ik ga dit voor je uitzoeken en kom er spoedig op terug.
Reputatie 8
Badge +16
Beste Nico, op dit moment zijn er inderdaad problemen. Deze worden komende week opgelost. Graag doe ik een beroep op jouw geduld en te wachten op de oplossing.
Beste Nico, er is helaas sprake van een issue. Wij verwachten dat dit komende week wordt opgelost. Het updaten zou kosteloos moeten zijn.
Ik wil je daarom vragen om nog even geduld te hebben en te wachten op de oplossing.

Hoi Stephen,

Het inloggen met mijn gebruikersnaam en wachtwoord van "Mijn Telfort" lukt nu ook op mijn 2 tablets!
Nu nog even afwachten of er ook kosteloos geupdate kan worden.

Al zovasr bedankt voor het voorgestelde issue!
Beste Nico, er is helaas sprake van een issue. Wij verwachten dat dit komende week wordt opgelost. Het updaten zou kosteloos moeten zijn.
Ik wil je daarom vragen om nog even geduld te hebben en te wachten op de oplossing.

Hoi Stephen,

Het inloggen met mijn gebruikersnaam en wachtwoord van "Mijn Telfort" lukt nu ook op mijn 2 tablets!
Nu nog even afwachten of er ook kosteloos geupdate kan worden.

Al zovasr bedankt voor het voorgestelde issue!
!!! Nog een opmerking: Waarom biedt Telfort het
Veiligheidspakket niet aan voor de F-secure-prijs, van ik dacht 40 euro per jaar, dat is toch minder dan
5 euro per maand?
Reputatie 2
Badge +2
Die F secure prijs van 40 euro is voor het antiviruspakket.
Bij F secure internet beveiligingspakket -vergelijkbaar met Telfort totaal beveiliging- kost minstens 50 euro bij 1 pc
Reputatie 8
Badge +16
Beste Nico, kun je inmiddels updaten zonder te betalen? Ik zie dat sheepxp heeft gereageerd op je opmerking. :)

@sheepxp,

Bedankt!