beantwoord

User authentication error bij VPN verbinding via FRITZ!Box

• 21 mei 2020
  • 5 reacties
  • 74 keer bekeken

ik probeer met shrewsoft een verbinding te maken met een fritzbox vpn verbinding. als ik probeer te connecten via het modem krijg ik de foutmelding user authentication error

als ik via een hotspot van mijn telefoon de verbinding maak, werkt het wel.

Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 28 mei 2020, 15:47

Hoi @loesdubach, ik moet zeggen dat ik hier niet het verstand van heb. Babylonia des te meer. Hij mist alleen nog meer informatie. Zou je die kunnen delen? Of is het inmiddels gelukt?

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8

Je hebt het over een bepaalde VPN Client software "shrewsoft” en over een “Fritzbox”.
Beide hebben niets met een Experia Box V10 te maken - het onderwerp hierbij op het forum.

Wat wil je bereiken?

Dezelfde vraagstelling van 9 maanden geleden geldt ook voor jezelf:

Kun je wat meer uitgebreid in detail aangeven waar je dan op vast loopt?
          Van waaruit wil je als VPN Client naar welke VPN-server contact leggen?
          Welke VPN protocollen worden daarbij gebruikt?

Je kunt beter een eigen onderwerp starten op het forum.
Want het lijkt weinig te maken te hebben met wat hier is behandeld.

in dit topic staat dat de experia box v10 geen problemen heeft met een vpn verbinding. het lukt mij echter niet om deze verbinding tot stand te brengen.

Reputatie 8

Zoals aangehaald (in andere woorden):
Vertel dan eerst eens meer in detail hoe je set-up in elkaar zit,
want je spreekt ook over een Fritzbox.

Die wordt doorgaans gebruikt als vervanging van een Experia Box. Dus die is dan buiten spel.
Die (= een Experia Box) doet in een dergelijke set-up (als vervanging) dan dus niet eens mee.

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @loesdubach, ik moet zeggen dat ik hier niet het verstand van heb. Babylonia des te meer. Hij mist alleen nog meer informatie. Zou je die kunnen delen? Of is het inmiddels gelukt?

Reputatie 8
Badge +12

Ik ga er van uit dat het duidelijk is. Geen verder bericht gezien meer namelijk. 

Reageer