beantwoord

Upgrade van 100 Mbps naar 200 Mbps/ nieuw modem (?)

• 2 januari 2017
  • 1 reactie
  • 835 keer bekeken

Als oud XMS klant heb ik vanmiddag telefonisch een upgrade van mijn link naar 200 Mbps besteld. e.e.a. verliep vlot, tot het moment waar ik enkele techniosche vragen stelde.

Het volgende is het geval, ik heb een oud Packetfront DRG546 modem, ik vroeg of dit vervangen moest worden. Het antwoord luidde dat ik een nieuw moden met wifi zou ontvangen.
Volgende vraag van mijn kant: Ik wil mijn eigen router blijven gebruiken, kan dat?
Antwoord: U krijgt een nieuw modem met een installatie instructie en beschrijving toegestuurd, als het niet lukt heeft u daar garantie op.

De Packetfront kan max 100 Mbps aan dus er zal iig iets moeten worden vervangen. Maar wat, het is mij volkomen onduidelijk. Ik schrik niet van het plaatsen van een glas modem maar wil wel graag weten wat er komt, deze informatie wist de klantenservice medewerker mij niet te geven en ook uit de op de website verstrekte informatie is dit niet duidelijk.

Kan iemand mij vertellen welke hardware ik zal ontvangen en wat de mogelijkheden zijn om mijn eigen router te laten routeren ? Mijn router is tevens naast firewall ook VPN server en ik heb de nodige vlans geconfigureerd, ik zit dus niet te wachten op herconfiguratie van de boel.
icon

Beste antwoord door Bart-Jeroen Jansen 2 januari 2017, 18:52

ben er al uit, er komt een monteur van Guidion om het modem te vervangen, de rest zal als vanouds werken. Verwacht ik 🙂
Bekijk reactie

1 reactie

ben er al uit, er komt een monteur van Guidion om het modem te vervangen, de rest zal als vanouds werken. Verwacht ik 🙂

Reageer