Upgrade PC Beveiliging

• 11 februari 2012
  • 3 reacties
  • 2138 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Ik heb zojuist een PC Beveiligings check uitgevoerd, maar nu krijg ik in het overzicht te zien dat er voor het beveiligings programma een upgrade beschikbaar zou zijn.

Dus ik klik op de knop '' oplossen '' word ik verwezen naar de website van Telfort zelf, maar nergens iets te vinden over een upgrade.

Is daar iets meer over bekend?

3 reacties

Wat ik er over lees is vaak de oplossing nieuw installeren.
Op deze pagina staat de link naar de laatste versie.
zie: Hoe moet ik pc-beveiliging totaal installeren?

http://klantenservice.internet.telfort.nl/Producten-en-bestellen/Beveiligingspakket/PC-beveiliging-Totaal.aspx#openfaq11145
Reputatie 1
Badge +1
Dank je.

Alleen maak ik uit de link op dat er als er een upgrade zou zijn dat het programma dit zelf aan zou moeten geven of door telfort zelf via een email, maar zij hebben het over 23 oktober 2009 en die zou ik allang moeten hebben lijkt mij.

Dus mijn volgende vraag is, waar kan ik uit op maken welke versie nr. die upgrade heeft, dan zou ik deze kunnen vergelijken met mijn huidige versie, en hoef ik niets opnieuw te installeren.

Het vreemde is eigenlijk dat mijn pc beveiligings programma er niets over zegt, en vermeld dat mijn pc beveiligd is.

Alleen die beveiligings check heeft het er over.
Maar vraag mij nog steeds af dat er niet meer mensen zijn met dit zelfde probleem.
Er staat inderdaad:
Op 23 oktober 2009 hebben wij .....................
Maar er staat daarna:
Eens per jaar komt er namelijk een nieuwe, verbeterde versie van pc-beveiliging totaal uit.

Je kan het opnieuw installeren proberen: baat het niet, schaadt het niet.
Je kan ook wachten op Webcare of andere gebruikers.

Reageer