Uitbreidding + verhuizing

  • 6 augustus 2012
  • 0 reacties
  • 1910 keer bekeken

Inmiddels al 6 jaar ben ik een zeer tevreden klant van telfort.
Mede hierdoor heb ik ook besloten om mijn pakket (internet + telefoon ) uittebreidden naar een alles in 1 pakket ( dus met tv erbij).
Nu vind ik het zeer vervelend dat je eerst je pakket moet uitbreidden ( duurt 3-4 weken ) en dat je hierna pas een verhuizing kan doorgeven ( duurt weer 3-4 weken)
Dus als vaste klant ben je 6-8 weken verrder om meer diensten te kunnen afnemen en te kunnen verhuizen! Ondanks meerdere keren met de helpdesk contact te hebben gehad bleek er geen betere mogelijkheid! Dit moet toch beter kunnen!???

Tevens vind ik de kosten voor het telkens contact opnemen met de helpdesk belachelijk. 0,10 per minuut. Inmiddels heb ik al 30min aan de lijn gehangen ivm wachttijden en medewerkers die niet goed weten hoe ze me kunnen helpen.

Dit soort zaken brengen mij toch ernstig aan het twijfelen of het niet beter is om naar een concurrent over te stappen. Dat lijkt me toch niet de bedoeling na 6 jaar.

Mvg,
Sander

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer