beantwoord

u stuurt het antwoord op mijn vraag naar mijn buurvouw

• 8 augustus 2012
  • 8 reacties
  • 2077 keer bekeken

Ik stuur u na meerdere telefonische klachten een email met de klachten die betrekking hebben op mijn modem.

Via mijn buurvrouw (geen telfort klant en ander emailadres)  krijg ik uw antwoord doorgestuurd.

Hoe kan het gebeuren dat u mijn buurvrouw een antwoord geeft op de door mij gestelde vraag, zij krijgt ook een copy van de door mij gestelde vraag !

Buiten het feit dat dit zeer onzorgvuldig is en u speelt met  mijn privacy, is uw antwoord ook nog eens niet juist.

Ik wil hier een duidelijk antwoord op.
icon

Beste antwoord door Hugo 8 augustus 2012, 12:53

Uw buurvrouw is wel klant van ons geweest (oud Speedlinq) en staat met haar e-mail in onze administratie. Uw binnenkomende e-mail lijkt onterecht gekoppeld te zijn aan haar account. Het antwoord is daardoor ook naar haar e-mail adres gegaan. We hebben hier nog niet eerder klachten over ontvangen en laten deze case grondig uitzoeken door de betreffende leverancier. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak!

Doet uw draadloze netwerk het met de tips van onze klantenservice al beter?

Hugo
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Is het antwoord van Telfort per e-mail of met de post verstuurd?
Is het antwoord van Telfort per e-mail of met de post verstuurd?

Per email , en deze mevrouw heeft een hotmail account , is ook geen telfort klant
Badge +2
Uw buurvrouw is wel klant van ons geweest (oud Speedlinq) en staat met haar e-mail in onze administratie. Uw binnenkomende e-mail lijkt onterecht gekoppeld te zijn aan haar account. Het antwoord is daardoor ook naar haar e-mail adres gegaan. We hebben hier nog niet eerder klachten over ontvangen en laten deze case grondig uitzoeken door de betreffende leverancier. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak!

Hugo

Hugo

Nee en ook het bedrade gedeelte geeft problemen, men is daar niet op ingegaan.
Ook zou ik graag een uitleg willen , waarom ik de beveiliging een trede terug moet stellen, dus minder goed beveiligen ?
Ook de snelheid van het draadloze gedeelte  terug brengen begrijp ik niet zo goed, Zijn er dan toch problemen met dit modem ?
@ Hugo,

Wordt er nu nog iets gedaan aan het probleem wat ik al langer met dit modem heb ?
De  laatste keer dat ik telefonisch contact heb gehad probeerde men mij een duurder abbo te verkopen waardoor ik een nieuw modem zou krijgen.

Ik wil gewoon alle poorten van het modem kunnen gebruiken en niet telkens de draadlozeverbinding kwijt zijn .
@ Hugo,

Wordt er nu nog iets gedaan aan het probleem wat ik al langer met dit modem heb ?
De  laatste keer dat ik telefonisch contact heb gehad probeerde men mij een duurder abbo te verkopen waardoor ik een nieuw modem zou krijgen.

Ik wil gewoon alle poorten van het modem kunnen gebruiken en niet telkens de draadlozeverbinding kwijt zijn .

Draadloos modem gratis in bruikleen
Lekker internetten met de laptop op de bank. En het modem krijg je van ons gratis in bruikleen. Dus mocht hij ooit kapot gaan, dan krijg je van Telfort een nieuwe. Gratis!

Maar ik krijg niet eens een fatsoenlijk antwoord !

Terwijl je toch online bent HUGO !!!!!!
Badge +2
Ik ga uw modem vervangen en verwacht dat deze zaterdag of maandag thuis wordt bezorgd. Ik begeef me niet fulltime op dit forum, dus een klein beetje geduld kan geen kwaad. Als u haast heeft raad ik u aan voortaan de klantenservice te bellen.

Hugo
Ik ga uw modem vervangen en verwacht dat deze zaterdag of maandag thuis wordt bezorgd. Ik begeef me niet fulltime op dit forum, dus een klein beetje geduld kan geen kwaad. Als u haast heeft raad ik u aan voortaan de klantenservice te bellen.

Hugo

Beste Hugo,
De reden dat ik de klantenservice niet bel, is omdat ik daar zeer slecht geholpen ben, men is niet erlijk geweest en probeert al tijden het probleem op mij af te schuiven, ik kon bij een verlenging van het abbo een nieuw modem krijgen, maar men vergat mij te vertellen dat dit abbo duurder zou uitvallen.
Dit noem ik helaas gen klantenservice.
In het laatste geval ben ik al vanaf Mei 2012 bezig om het modem probleem opgelost te krijgen , dus geduld heb ik wel denk ik.

Groetjes
Bert den Dekker

P.s.
Uiteraard hel erg bedankt voor je inspanning.

Reageer