twee vaste nummers

• 12 juli 2012
  • 4 reacties
  • 1788 keer bekeken

Geacht forum, wie heeft een tip voor mij?
ik heb twee vaste tel nrs, waarvan een het hoofdnummer. daaraan zit in mijn huis een trits van 4 tel toestellen. Het 'bijnummer' wordt nauwelijks gebruikt, maar ik vind het handig als het OOK overgaat als er van buiten naar mijn hoofdnummer wordt gebeld. Standaard is dat bij Telfort niet het geval. Vraag: wat kan ik doen om  zowel hoofdtoestel als bijtoestel te laten overgaan als er naar het hoofdtoestel wordt gebeld?

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Met de Siemens GigaSet N300A IP kun je tot 6 VoIP accounts instellen en tot 6 handsets koppelen, en volkomen flexibel de handsets en de accounts verbinden voor ingaande en uitgaande gesprekken.
Het dingetje zelf is niet zo duur, maar met een handjevol handsets erbij wordt het nog wel een aardig bedrag, dus ik weet niet of je echt vrolijk wordt van deze oplossing. Maar misschien is er ook wel iets dergelijks waar je je bestaande toestellen aan kunt koppelen.
Badge +1
Geacht forum, wie heeft een tip voor mij?
ik heb twee vaste tel nrs, waarvan een het hoofdnummer. daaraan zit in mijn huis een trits van 4 tel toestellen. Het 'bijnummer' wordt nauwelijks gebruikt, maar ik vind het handig als het OOK overgaat als er van buiten naar mijn hoofdnummer wordt gebeld. Standaard is dat bij Telfort niet het geval. Vraag: wat kan ik doen om  zowel hoofdtoestel als bijtoestel te laten overgaan als er naar het hoofdtoestel wordt gebeld?

Denk niet dat dat kan, je 2de nr is uiteraard ander dan je hoofdnummer, waarom zou je dat handig vinden???

Ik heb ook 2 nummers, maar het 2de gebruik ik voor speciaaltjes, zoals een vriendin,
zodat ik gelijk weet dat zij het is.
Badge
Beste man in the middle,

Wij hebben een standaard modem van telfort en daar kan je het gewoon in het modem instellen.
Als er bij mij op het tweede nummer gebeld wordt kan ik hem op elk willekeurig toestel opnemen.
Badge +1
Beste man in the middle,

Wij hebben een standaard modem van telfort en daar kan je het gewoon in het modem instellen.
Als er bij mij op het tweede nummer gebeld wordt kan ik hem op elk willekeurig toestel opnemen.

Ok even niet aangedacht, waarom ook, niet echt logisch, je zou dan ook een telefoon verdeeldoos(analoge centrale kosten vrij weinig, die van mij 5 gld!!) kunnen nemen,
1-4, je kan ook je telefoon doorlussen etc

Zie ook

http://www.elektor.nl/artikelen-als-pdf/2006/januari/telefoonmonitor.53639.lynkx

Ding werkt prima als 3 naar 1 switch