beantwoord

Tv ontvanger VIP 1853/ netflix

  • 22 augustus 2018
  • 7 reacties
  • 285 keer bekeken

Goedenavond. Ik heb geen Netflix optie bij Meer tv aangezien ik niet de juiste tv ontvanger heb. Mag ik jullie verzoeken dit op te lossen.
icon

Beste antwoord door jimny 22 augustus 2018, 22:01

Om een andere geschikte ontvanger te krijgen moet je een reactie achterlaten in het topic via onderstaande link


https://forum.telfort.nl/tv-338/hulp-bij-geen-netflix-via-meer-tv-60175
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Om een andere geschikte ontvanger te krijgen moet je een reactie achterlaten in het topic via onderstaande link


https://forum.telfort.nl/tv-338/hulp-bij-geen-netflix-via-meer-tv-60175
Reputatie 8
Badge +11
Hoi SanVin71, welkom op het Forum. Ik begrijp dat je ook graag Netflix wilt kijken. Alleen de ontvanger is niet geschikt. Normaal vraag je deze aan via het topic dat jimny aangeeft. Toch heb ik alvast de ontvanger omgeruild. Binnen twee werkdagen zul je deze ontvangen. Veel kijkplezier.
Ik heb de nieuwe ontvanger gekregen,echter kan ik nergens achterhalen wat ik met oude ontvanger kan doen. Geen retouradres vermeld
Hier staat alles over wat hoe te retouneren.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modems-en-andere-apparatuur-terugsturen.htm
Goedemiddag,

Ik wil graag Netflix kijken op mijn tv, maar ik heb nog een Motorola tv-ontvanger. Kunt u mij een nieuwe tv-ontvanger toesturen waarmee ik wel Netflix op mijn tv kan kijken? Bvd!

Met vriendelijke groet,

Maria
Reputatie 8
Badge +11
Als je je verzoek even in het daarvoor bedoelde topic zet zou het goed moeten komen:
https://forum.telfort.nl/tv-338/hulp-bij-geen-netflix-via-meer-tv-60175
Reputatie 8
Badge +11
Het is gelukt zie ik 👍🏻De mensen van Telfort checken dat topic regelmatig.

Reageer