beantwoord

Toch kosten voor bezoek monteur

• 29 december 2019
  • 1 reactie
  • 174 keer bekeken

Beste Telfort,

een paar weken geleden had ik een verbindingsprobleem met mijn DVS1200. Ik bel met de helpdesk voor advies en vrijwel meteen wordt er gezegd dat er een servicemonteur bij mij langs gaat komen. Ik geef aan dat ik dit niet wil aangezien er waarschijnlijk kosten aan verbonden zijn. Helpdeskmedewerker bevestigde mij dat de kosten voor Telfort zijn aangezien zij de opdracht geven. 

Nu zie ik op de december factuur dat er toch eur 50 in rekening wordt gebracht! Kunt u dit voor mij herstellen? Dank u.

ps. de servicemonteur heeft de verbinding van de DVS1200 adapters hersteld, maar na 2 dagen had ik weer hetzelfde probleem. Dus er is ten onrechte eur 50 in rekening gebracht en het werkt nu nog steeds niet

Mvg,

Erwin

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 31 december 2019, 12:28

@ersijb Hoi Erwin, wat rot dat je ondanks de mondelinge afspraak wel een rekening ontvangen hebt. Ik begrijp daarnaast dat het ook nog niet opgelost is. Dat is niet fijn, goed dat je het laat weten.

Je gegevens staan al in je profiel zie ik, dat is handig. Zodoende zie ik dat je ook contact gehad hebt met de klantenservice, en dat de kosten worden vergoed. Fijn om te zien dat dat al geregeld is. Mocht je nog vragen hebben of als ik iets voor je kan doen, laat het dan gerust weten. Ik wens je een fijne jaarwisseling toe.

Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +10

@ersijb Hoi Erwin, wat rot dat je ondanks de mondelinge afspraak wel een rekening ontvangen hebt. Ik begrijp daarnaast dat het ook nog niet opgelost is. Dat is niet fijn, goed dat je het laat weten.

Je gegevens staan al in je profiel zie ik, dat is handig. Zodoende zie ik dat je ook contact gehad hebt met de klantenservice, en dat de kosten worden vergoed. Fijn om te zien dat dat al geregeld is. Mocht je nog vragen hebben of als ik iets voor je kan doen, laat het dan gerust weten. Ik wens je een fijne jaarwisseling toe.

Reageer