beantwoord

Terugsturen router

• 28 april 2019
  • 4 reacties
  • 306 keer bekeken

Reputatie 1
Om Netflix via de app op tv te kunnen kijken hebben jullie mij een nieuwe router en tvkastje gestuurd. Echter de router van Experia werkte enorm slecht tov mijn oude router. Een probleem van dit type router wat als het goed is bekend bij jullie.
Mijn vraag is aldus nu: Willen jullie dat ik de nieuwe Experia router met oude TV kastje alsnog terugstuur naar het retouradres?

Gr
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 30 april 2019, 08:24

Hoi @Birdyb, je wilde graag Netflix kijken. Ik heb je daarom vorige maand inderdaad een nieuw modem, de V10a en een geschikte ontvanger gestuurd. Nu merk je dat deze minder geschikt is. Dat is jammer. Nu mogen het modem en ontvanger welke je niet gebruikt inderdaad graag terug. Op deze pagina vind je het retouradres mocht je deze nog niet hebben.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Welk Experia Box type heb je nu toegestuurd gekregen, en welke had je eerst en wil je behouden?
Er zijn de volgende Experia Box types:
  1. Experia Box V8
  2. Experia Box V10
  3. Experia Box V10A
Ze hebben allen op een of andere wijze wel hun beperkingen.
Het V10 model (zonder A) is naar ik denk de beste optie om te behouden. De beste WiFi (dual band), en de minste problemen in de firmware m.b.t. de meest gebruikelijke internet opties.
Alleen als je heel apart afwijkende instellingen zou willen inzetten, zou een V8 misschien beter kunnen uitkomen. (Maar heb je wel slechter WiFi).
Reputatie 8
Badge +12
Hoi @Birdyb, je wilde graag Netflix kijken. Ik heb je daarom vorige maand inderdaad een nieuw modem, de V10a en een geschikte ontvanger gestuurd. Nu merk je dat deze minder geschikt is. Dat is jammer. Nu mogen het modem en ontvanger welke je niet gebruikt inderdaad graag terug. Op deze pagina vind je het retouradres mocht je deze nog niet hebben.
Reputatie 1
Hi, het is overigens de versie 10A.
Ik zal de modem terugsturen naar het retouradres.
Mijn oude modem is de ZyXEL.
Bedankt. Mvrgr
Reputatie 8
Badge +12
Heel erg bedankt. Mocht je zo nog weer vragen krijgen, dan zien we graag weer een topic verschijnen.

Reageer