teruggave borg modem

• 30 oktober 2012
  • 4 reacties
  • 2585 keer bekeken

Badge
Ik heb in 2008 een borg voor m'n modem betaald en ben sinds september overgestapt op Internet,Tv en bellen.

Ik heb alles netjes ontvangen , alles werkt , monteur prima  maar ..... Ik moest m'n vorige modem terugsturen hetgeen ik ook keurig gedaan heb.
Maar nu komt het ,m'n borg die ik destijds betaalde ad € 58,82 ex. btw heb ik tot op heden nog niet terug ontvangen wanneer kan ik die verwachten?

4 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Heb je een borg betaald of een bijdrage in de modemkosten, bijvoorbeeld voor een draadloos modem? Ik vrees het laatste.

Modems terugsturen hoeft overigens alleen maar bij de witte modems (2601 en 2812).
Badge
Ik ben er van overtuigd dat ik een borg heb betaald voor dat vorige draadloze modem anders hoef ik hem niet terug te sturen toch ?
Het was zo'n zilveren  Zyxel P-2602HWL-D1A
En dat staat toch ook zo op de factuur .
Reputatie 8
Badge +16
Vroeger leverde Telfort koopmodems... die waren eigendom van de klant. En die hoef je dus ook niet terug te sturen.

Sinds enige jaren levert Telfort bruikleenmodems. Die blijven eigendom van Telfort. En die moet je normaal gesproken terugsturen. Overigens rekent Telfort geen borg voor deze modems.

Een koopmodem hoef je dus sowieso niet terug te sturen. Verder heeft Telfort sinds kort de policy dat alleen witte bruikleenmodems (2602 en 2812) terug hoeven.

Telfort werkt met standaardbrieven waarin staat dat het modem retour moet... en dat kan verwarrend zijn.
Reputatie 8
Badge +16
[edit]

Ik bedoelde met de witte modems de 2601 en de 2812...

... de 2602 modems (zilvergrijs en zwart) hoeven niet terug.

Reageer