beantwoord

Terug sturen modem

• 7 januari 2020
  • 4 reacties
  • 165 keer bekeken

Reputatie 1

Hey,

Ik heb mijn telfort thuis abbo opgezegd. Nu wil ik de rand apperatuur terugsturen. Alleen kan ik nergens vinden welke onderdelen in het beginsel mijn kant zijn opgestuurd. Vandaar deze vraag. In de bijlage zitten twee foto's. De eerste foto bevat het modem en de stekker voor het modem. De tweede foto bevat iets wat in mijn meterkast hangt. Ik ben in de veronderstelling dat dit ding op de tweede foto al in de meterkast hing voor ik hier kwam wonen en dat deze dus niet teruggestuurd hoeft te worden. Maar ik vraag het toch even voor de zekerheid. Klopt het dat het ding op foto 2 niet teruggestuurd hoeft te worden? Groet,

icon

Beste antwoord door jimny 7 januari 2020, 10:48

Dat ding op de 2e foto is het glasvezel kastje daar moet je van afblijven omdat dit een nuts voorziening is net als de gasmeter etc.

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +17

Dat ding op de 2e foto is het glasvezel kastje daar moet je van afblijven omdat dit een nuts voorziening is net als de gasmeter etc.

Reputatie 1

@jimny hartelijk dank voor de snelle reactie! Dan ga ik die er zeker niet afhalen. Nogmaals bedankt voor de snelle reactie! 

Reputatie 8
Badge +17

@jimny hartelijk dank voor de snelle reactie! Dan ga ik die er zeker niet afhalen. Nogmaals bedankt voor de snelle reactie! 

Als je die er afhaalt gaat het je geld kosten en graag gedaan 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Dominic91, jammer dat je hebt opgezegd. Je vraagt je nu af wat terug moet. Jimny heeft het al aangegeven, alleen het modem van foto nummer 1. Mocht je het adres nog niet hebben gevonden, dan vind je op onze website het retouradres

Reageer