Telfort wellicht cash liquiditeitsprobleem?

• 4 maart 2015
  • 1 reactie
  • 468 keer bekeken

Telfort is wel heel erg op zoek naar nieuwe inkomsten uit een falende lijn

In januari kreeg ik een credit faktuur rond de 31 euro, normaal betaal je in januari de kosten van februari Enfin er was zoveel ellende, de factuur bleef achterwege en kreeg zelfs nog 31 euro inclusief btw terug

Dan denk je dat is nette tegemoetkoming voor vreselijke ergernis en totaal onvermogen de problemen op te lossen Zoals u allen weet zijn ze me liever kwijt als rijk en boden mij aan kosteloos op te zeggen en belt de lieftallige dame van tweedelijns service mij nog wekelijks

Overigens aardige dame die als ze de worden zegt schikt het even, ik al direct weet wie ik aan de lijn heb :D

Wat schets de verbazing einde februari krijg je een rekening over februari en de komende maand maart en worden 2 maanden in rekening gebracht:@

1 reactie

Reputatie 8
Badge +2
@merah,

De creditfactuur is volgens mij omdat je lang liep met een probleem die wij niet goed konden oplossen, wat nog steeds aan de orde is.
Wat betreft de nieuwe facturen; daar gaat iets niet goed. Wat zou je precies willen dat ik voor jou doe? Aangezien je volgens mijn gegevens ook gaat verhuizen(?) Bovendien mag je wat ons betreft kosteloos opzeggen.
Mocht je van onze diensten gebruik willen maken, laat het dan even weten, dan zet ik deze kwestie door naar de klantenservice om dit voor jou in orde te maken. :)

Michael

Reageer