Telfort houdt zich niet aan haar toezeggingen

  • 28 februari 2013
  • 3 reacties
  • 2025 keer bekeken

Reputatie 1
Doordat we het meer dan een maand zonder werkend internet/tv signaal moesten stellen. 
(probleem lag aan de kant van telfort). Werd ons in een privebericht een vergoeding van anderhalve maand abonnementskosten toegezegd.

Dit zou worden verrekend met factuur van 28-02-13

Tot mijn grote verbazing heeft Telfort op 28-02-13 het volledige incassobedrag geincasseerd.

Graag wil ik dat TELFORT haar afspraken na komt!



-------------------------------------------



(privebericht)

Jelmer - Telfort
Moderator
1.115 Reacties


15-01-2013 09:51 Beste murkey,

Ik wil je een vergoeding bieden voor anderhalve maand abonnementskosten. Deze vergoeding kan pas worden meegenomen op de factuur van 28 februari.

Jelmer

3 reacties

Reputatie 1
@murkey,

Ik heb zojuist de vergoeding in het systeem gezet, mijn excuses voor het ongemak.

Henk


We zullen het zien, na al die valse toezeggingen heb ik bovenstaande niet zo hoog meer, helaas.
Oftewel TELFORT bewijs het tegendeel...........
Reputatie 4
Badge +3
@murkey,

Ik heb zojuist de vergoeding in het systeem gezet, mijn excuses voor het ongemak.

Henk
Reputatie 1
Telfort vind het blijkbaar niet nodig om hier op te reageren?

Reageer