Telfort email doorsturen

• 15 mei 2013
  • 7 reacties
  • 3362 keer bekeken

Ik heb net mijn email door laten sturen naar gmail maar mijn telfort mail wordt nu niet meer bewaard. Bij instellingen mail vind ik daar geen oplossing voor.
Wie kan mij helpen?

7 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Als je bij instellingen op je webmail automatisch doorsturen naar je gmail zie je onder dit vakje een hokje staan om eventueel een kopie in je webmail te bewaren 
Bedankt. Zal het proberen. Ik had al naar doorsturen gekeken maar het was niet aangevinkt vandaar dat ik copie opslaan niet als optie zag.
groet, Durk
Reputatie 8
Badge +17
Nog een klein maar niet onbelangrijk dingetje, als je een copy opslaat op de server dan moet je via de webmail de beschikbare 50 mb wel in de gaten houden want kom je daar boven dan lukt doorsturen naar je gmail nog wel maar een copy opslaan niet meer omdat de limiet van 50 mb is bereikt.
Nog een klein maar niet onbelangrijk dingetje, als je een copy opslaat op de server dan moet je via de webmail de beschikbare 50 mb wel in de gaten houden want kom je daar boven dan lukt doorsturen naar je gmail nog wel maar een copy opslaan niet meer omdat de limiet van 50 mb is bereikt.

Bedankt. Het werkt weer. Kan ik het doorsturen wel opheffen door het vinkje weg te halen? Het stond niet aangevinkt.
Groet, Durk
Helaas. Het werkt toch niet. Alle post verdwijnt toch nog .Heeft u nog een suggestie?
Heeft iemand nog een suggestie hoe ik dit probleem oplos?
Reputatie 8
Badge +17
zit je webmail box te vol misschien dan is het zaak om die leeg te maken

Reageer