Telefoon klantenservice verbreekt de verbinding vanzelf ?

  • 20 september 2012
  • 1 reactie
  • 1801 keer bekeken

Hallo,

Ik heb nu 4x geprobeerd het klantenservice nummer 0900-9596 te bellen en na het intoetsen van een 1 kom ik in zakelijk , vervolgens na het intoetsen van 4 wordt  ik eraf gegooid. Wordt er telefonisch niet meer opgenomen?

https://www.telfort.nl/klantenservice/contact/

Ik probeer te achterhalen of ik een micro sim gewoon in de winkel kan halen/aanschaffen en wat de prijs is?

mvg,
Barry

1 reactie

Badge +2
In de winkel dien je alleen met je bankpasje van het bankrekeningnummer waar normaal gesproken het geld vanaf gesproken wordt ter controle €0,01 te pinnen. Daarnaast wordt er een kopie van je bankpasje gemaakt en van je legitimatiebewijs (sofinr wordt zwart gemaakt i.v.m. privacy), en uiteraard dien je dit zelf te doen (dus iemand anders kan het niet voor je doen). Verder zijn er in de winkel geen kosten aan verbonden, en normaal gesproken hebben ze de microsims in de winkel gewoon liggen. Nanosims (voor de toekomstige iPhone 5) zijn er nog niet.

Reageer