vraag

Telefoon en internet vallen weg

  • 22 mei 2020
  • 4 reacties
  • 59 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb sinds ruim een jaar een Experia v10a. Sinds enige tijd valt de WIFI gedurende de dag soms helemaal weg. Al andere  kanalen geprobeerd... Helpt niet.... De laaste 4 dagen is het zo extreem dat rond 13.00 uur zowel het internet als de vaste telefoonlijn helemaal wegvallen en alleen het opnieuw opstarten of een harde reset van het modem helpt om dit op te lossen.... Maar dag daarna gebeurt het weer. Vandaag ook weer. 

Wat is er aan de hand...? Heeft de Experiabox z'n langste tijd gehad? 

Met vriendelijke groet, 

Wanda Westbroek 


4 reacties

Reputatie 8
Badge +18

 Heb je een koperverbinding dan kun je het beste het aansluitkabeltje max 150 cm eens vernieuwen en valt de verbinding ook weg via een vaste verbinding, is er iets wat om 13.00 uur wordt ingeschakeld waardoor alles uitvalt

Reputatie 1

Ik heb glasvezel in huis en er is niets in huis wat om 13.00 ingeschakeld wordt. Verdere bekabeling via Cat5 kabels. 

Reputatie 8
Badge +18

Dan wordt het raden maar dus en wellicht bied een ander modem Soulas echter daar ga ik niet over, dat kan alleen webcare beslissen, vul alvast je postcode en huisnummer in dan ziet webcare wie je bent zodra je topic aan de beurt is

Reputatie 1

Dat zou zeker fijn zijn; ***

Dankjewel alvast! 

Gr Wanda 

 

Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

Reageer