beantwoord

Tablet defect

• 11 juli 2016
  • 13 reacties
  • 415 keer bekeken

Best lezer,

Enige tijd geleden heb ik bij verlenging van mijn internet een gratis tablet (asus) gekregen. Helaas is deze binnen 1 maand defect en heb ik destijds geen bon gekregen om deze te laten repareren.

Wat te doen?

Mvg,
Arjan
icon

Beste antwoord door ArjanV0607 17 augustus 2016, 20:33

Yes - gelukt. Dankjewel!
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Je zal best wel iets hebben waarop staat dat je een ASUS tablet gekregen hebt.

Als je daarmee naar de leverancier gaat kan je die tablet laten repareren.

Maar als je, zoals je zegt, geen bon hebt, dan heb je geen poot om op te staan...
Kees-Jan, ik probeer hier een probleem op te lossen. Feit is dat ik se tablet heb gekregen van telfort ZONDER bon, dat is meestal bij cadeaus.

Graag een passende reactie telfort.

Groet,
Arjan
Badge +2
Welkom op het forum ArjanV0607 en dank voor de verlenging. Jammer dat je al na een maand geen gebruik meer kunt maken van de tablet. Heb je het abonnement via ons verlengd of via een wederverkoper? Als je het abonnement via een wederverkoper hebt verlengd raad ik je aan met hen hierover contact te leggen.
Via Telfort.
Badge +2
Via Telfort.

Dank voor de reactie. Inmiddels heb ik een collega om hulp gevraagd. Zodra ik een reactie heb ontvangen, meld ik dat hier.
Badge +2
Hi ArjanV0607,

De actie is bij ons niet bekend. Voor de zekerheid ontvang ik in een privébericht graag jouw naam, postcode+huisnummer, e-mailadres en 06-nummer. Heb je een bevestiging van de verlenging? Dan ontvang ik deze ook graag. Ik kijk uit naar je reactie.
Hi Daphne,

Helaas nog steeds niet gehoord..
Badge +7
Hi Daphne,

Helaas nog steeds niet gehoord..

Dat is vreemd. Vorige week vrijdag is het pakket klaargezet voor verzending. Ik ga opnieuw actie voor je ondernemen en bericht je zsm opnieuw.
En? Nog iets gehoord?
Heb helaas nog niets..
Badge +2
Hi ArjanV0607, als het goed is zou het pakket vrijdag 12 augustus bezorgd worden. Heb je dit ontvangen?
Yes - gelukt. Dankjewel!
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Arjan,

Goed om te horen!

Veel plezier ervan!

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.